سهام فلزی ها همچنان در رکود

عصر معدن- یک کارشناس بازار سهام گفت: روز دوشنبه بازار تحت تاثیر برخی خبرهای مثبت منتشر شده از سوی اروپایی ها درباره برجام بود و بازار سکه نیز به این موضوع واکنش منفی نشان داد.;

سهام فلزی ها همچنان در رکود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵:۰۰

    مهدی میرزایی در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه افزود: امیدوار هستیم در روزهای آینده وضعیت بازار سهام کمی بهتر شود. اما ممکن است مذاکرات تجاری امریکا و چین بر بازار فلزات اثر گذار باشد.
    وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ارزی دولت و همچنین وضعیت بازار جهانی، پیش‌بینی می شود سهام فلزی ها در حالت رکود باقی خواهد ماند.
    کارشناس بازار سرمایه افزود: در کنار این مسائل زمزمه هایی مبنی بر اینکه فولاد مبارکه تصمیم دارد دیگر محصولات خود را در بورس عرضه نکند به گوش می رسد. زیرا نرخ های پیشنهادی دولت مورد قبول این مجموعه نیست.
    به گفته وی، این تصمیم می تواند برای سایر شرکت های فولادی اتفاق مثبتی باشد. زیرا پیش از این قیمت های فولاد مبارکه 20 درصد ارزان تر از بازار های جهانی بود و حال با این مصوبه باید 20 درصد دیگر قیمت خود را کاهش دهد.
    وی افزود: همچنین امروز فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان اطلاعیه ای مبنی بر اینکه امسال مشکل آب ندارند را در کدال منتشر کردند و به نظر می‌رسد که این موضوع می تواند تا حدودی از فشار بورسی این نماد کم کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر