مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد:

رفع معضلات ناشی از بحران ارزی در فولاد با اقدامات ایمیدرو

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: با تدابیر و پیگیری های آقای غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو، معضلات حاصل از پس لرزه های بحران ارزی ایجاد شده بر صنعت فولاد حذف شد.;

رفع معضلات ناشی از بحران ارزی در فولاد با اقدامات ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، حمیدرضا عظیمیان صبح امروز در نخستین گردهمایی مدیران ایمیدرو با بیان این مطلب، تصریح کرد: پس لرزه های بحران ارزی سال 96 در سال 97 ظاهر و موجب قفل شدن صنعت فولاد شد که آن پدیده امکان نقل و انتقالات پولی را دچار مشکل کرده بود.

    وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو و طی ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بانک مرکزی، همه مسائل حل و فصل شد و توانستیم به جلو حرکت کنیم و موفقیت های زیادی به دست آوریم.

    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه در مدت فعالیت رئیس هیات عامل، با کمترین مشکل مواجه شده است.

    وی افزود: این شرکت طی 30 سال گذشته همواره روند افزایش ظرفیت، افزایش تولید و افزایش کیفیت را طی کرده است. پروژه نورد2 مبارکه عظیمیان با اشاره به طرح نورد 2 این مجتمع اظهار داشت: این طرح از اواخر سال گذشته مطرح شد و برای شرکت فولاد مبارکه بسیار ضروری است. با اجرای این پروژه 4.5 میلیون تن به ظرفیت نورد کشور اضافه می کند.

    وی ادامه داد: محصولات این طرح در صنایع نفت و گاز، خودروسازی، لوازم خانگی، ساختمانی و غیر کاربرد دارد و در افزایش کیفیت و کاهش هزینه موثر است.

    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدواریم طی ماه های آینده به نتیجه برسیم و طرح یاد شده با همکاری و پشتیبانی ایمیدرو بتواند طی دو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

    وی ادامه داد: این شرکت طی نیمه نخست سال جاری ، 20 هزار میلیارد تومان فروش داشت و 8500 میلیارد تومان سود ذخیره کرد. عظیمیان تاکید کرد: با مجوز از سازمان بورس، شرکت فولاد مبارکه 21 هزار  تومان افزایش سرمایه داشته است. عظیمیان خاطر نشان کرد: در حال مذاکره با ایمیدرو هستیم تا تمهیدات بیشتری برای تامین مواد اولیه ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر