رییس هیات عامل ایمیدرو:

مدیریت سبحانی در فولاد مبارکه، مصداق عاقبت بخیری است

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: همراهی بدنه مدیریتی و کارکنان، رمز موفقیت مدیران کلان است و و می توان گفت مدیریت دکتر سبحانی مصداق عاقبت به خیری است.;

مدیریت سبحانی در فولاد مبارکه، مصداق عاقبت بخیری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان با بیان این مطلب افزود: یک مدیر زمانی قادر به انجام تعهدات و وظایف خود است که هیات مدیره، مدیران و تمامی کارکنان با وی همراه باشند و این مهم در فولاد مبارکه به ثمر نشسته است.

    به گفته رییس هیات عامل ایمیدرو، دوران مدیریت آقای سبحانی، مصداق عاقبت به خیری است. تقدیر جمعی نیروهای مدیریتی، کارشناسی و کارکنان نشان از جایگاه ایشان در فولاد مبارکه دارد.

    کرباسیان گفت: از دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت معدن وتجارت و همچنین اعضای هیات مدیره قبلی و فعلی، مدیران و تمامی کارکنان این مجتمع عظیم کمال تشکر را دارم که با همراهی مدیر عامل، شرایط رشد این شرکت را فراهم کردند.

    وی افزود: فولاد مبارکه توانسته در کنار رشد در ظرفیت سازی،‌ تولید و صادرات،‌ توجه وافری به مسوولیت اجتماعی  داشته باشد.

    به گفته وی، صنعت فولاد سهم 43درصدی از تجارت 2هزار میلیارد دلاری صنایع معدنی دنیا دارد و این اهمیت و جایگاه فولاد در اقتصاد جهانی را نشان می دهد.

    وی ادامه داد: تولید شش ماه کشور نیز در شمش فولادی با رشد 14درصدی، آهن اسفنجی با 19درصدی، گندله با 38درصدی، کنسانتره با 17درصدی همراه شد.

    به گفته وی، در موضوع تحریم، به صراحت از بخش فولاد نام برده شده اما به رغم آن، خوشبختانه مجموعه تلاش این بخش سبب افزایش تولید و صادرات شده است.‌

    کرباسیان اظهار کرد: از حضور مهندس عظیمیان در راس شرکت فولاد مبارکه استقبال می کنیم و از مقامات و مسوولان استان، خواهان همکاری با وی در جهت اعتلای صنعت فولاد کشور – به عنوان یک حرکت ملی- هستیم.

    وی گفت: فولاد مبارکه تا سال 95 واردکننده گندله سنگ آهن بود، ‌اما با تلاش های جمعی صورت گرفته، امروزه این شرکت نه تنها شاهد افزایش ظرفیت تولید گندله که در سایر بخش ها هم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر