اهدای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده

عصر معدن- در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از جنوب کشور، مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط هموطنان سیل‌زده در فصل سرد سال، با راهبردهای مدیریت ارشد شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی همراه شدند و با تخصیص بخشی از حقوق خود به یاری آن‌ها شتافتند.;

اهدای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: یکی از محوری‌ترین موضوعات مطرح‌شده در قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خداست و بیش از 100 آیه دربارۀ این موضوعات نازل شده است. از این رو و با توجه به باور کارکنان شرکت به آموزه‌های دینی و اخلاقی، پس از این که از سوی مسئولان ستاد بحران و هلال‌احمر کشور، اقلام موردنیاز هموطنان سیل‌زده معرفی شد، گروه فولاد مبارکه برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

    عباس اکبری محمدی افزود: به درخواست کارکنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمهیدات لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی همکاران اندیشیده شد تا انفاق کنندگان بتوانند با تخصیص بخشی از حقوق خود در راه رضای خالق و هموطنان شریف سیل‌زده اقدام نمایند.
    معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در ادامه از جمع‌آوری 2 میلیارد و 500 هزار ریال کمک نقدی از محل تکمیل برگه‌های منتشرشده در نواحی شرکت و کسر از حقوق کارکنان خبر داد و افزود: به‌طور قطع تا پایان بهمن‌ماه، مبالغ اهدایی سایر کارکنان نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کمک نقدی مدیریت و کارکنان خود با تخصیص چند دستگاه کامیون و تریلر دیواره‌دار به هلال‌احمر و ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم شریف استان و آماده‌سازی 5580 دست کاپشن مردانه در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر