جاده ریلی فولاد امیرکبیر کاشان افتتاح شد

عصر معدن- با پیام بهرام سبحانی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان و با حضور معاون بهره برداری راه آهن ایران، جاده ریلی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و اتصال آن به شبکه سراسری و پایانه ی گمرک محصولات شرکت فولاد امیر کبیر کاشان افتتاح شد.;

جاده ریلی فولاد امیرکبیر کاشان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ، مراسم افتتاح جاده ریلی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و اتصال آن به شبکه سراسری  با حضور مهندس احمدی عضو هیات مدیره و معاونت بهره برداری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
    عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در آیین افتتاح این طرح ها در خصوص مشخصات طرح عنوان کرد: این مسیر بطول 3642 متر و خاکبرداری 12 هزار متر مکعب و خاک ریزی 94 هزار متر مکعب و بتن ریزی 2 هزار 300 متر مکعب عملیاتی شد که برای  اجرای این طرح پیمانکار 8 ماهه پروژه را تکمیل و واگذار کرد. 
    مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان خاطرنشان کرد: این طرح به منظور تسهیل در حمل مواد اولیه از فولاد مبارکه و بنادر جنوب، کاهش هزینه های حمل و افزایش سودآوری و کاهش بار ترافیکی جاده های مواصلاتی و مشارکت در مسئولیت های اجتماعی اجراایی شد. بعلاوه اینکه احداث گمرک اختصاصی مستقر در شرکت  فولاد امیر کبیر کاشان نیز در همین راستا با هدف تسهیل در ترخیص محصولات تولیدی شرکت به مشتری و کاهش هزینه های گمرکی و واردات و صادرات محصول احداث شده است.
    قنواتی در ادامه اشاره کرد: در مجموع برای اجرای پروژه از اتصال ریل به شبکه و گمرک و کار ترخیص بالغ بر 10میلیارد تومان هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر