کناره گیری نوریان از مدیرعاملی چادرملو

عصر معدن- محمود نوریان سکان هدایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را در اختیار مهندس ناصر تقی زاده قرارداد.;

کناره گیری نوریان از مدیرعاملی چادرملو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» با رای سهامداران عمده چادرملو و موافقت سازمان توسعه و نوسازی معادن ( ایمیدرو) ناصر تقی زاده که پیشتر بعنوان رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شده بود با کناره گیری مهندس محمود نوریان مسئولیت مدیریت عامل شرکت چادرملو را پذیرفت .

    مهندس نوریان در پیام کوتاهی به این شرح با مجموعه چادرملو خدا حافظی کرد .
    دوستان عزیز همکار در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و پیمانکاران محترم اعم از کارگران عزیز تا مسئولین در هر رده
    افتخار داشتم که با شما عزیزان همکار بودم و با تلاش همدیگر طی نزدیک ١٦ سال همکاری موفقیتهای چشمگیری داشتیم و جایگاه شرکت را ارتقا بخشیدیم
    اکنون که سکان هدایت شرکت را جناب آقای مهندس تقی زاده دوست و همکار خوب و توانایم بعهده گرفته اند امیدوارم با مدیریت توانمند ایشان و همکاری کلیه پرسنل شرکت همچنان مسیر توسعه با شتاب بیشتر ادامه داشته باشد.
    از همگان درخواست بخشش قصور را دارم
    گفتنی است : مهندس محمود نوریان از مرداد ما سال 1383 هدایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را در حالی بدست گرفت که این شرکت تنها با 3 خط تولید در معدن چادرملو اقدام به تولید  چهار و نیم میلیون تن کنسانتره سنگ آهن می نمود . وی از بدو ورود با نگرش توسعه بخشی در فعالیت های شرکت و با همراهی هیات مدیره و مدیران مجموعه علاوه بر احداث و راه اندازی 2 خط تولید جدید کنسانتره ، راندمان تولید 5 خط فرآوری را  از هفت و نیم میلون تن به 10 و نیم میلیون تن افزایش داد. در عین حال سنگ بنای مجتمع عظیم صنعتی چادرملو در 25 کیلومتری اردکان یزد نیز گذاشته شد .  با ساخت و راه اندازی کارخانه گندله سازی چادرملو  از آن پس بخشی از کنسانتره تولیدی شرکت برای تولید 3 میلیون و 400 هزار تن گندله آهن به این واحد صنعتی منتقل می گردد . با ترسیم چشم اندازه روشنتر برای این واحد معدنی و صنعتی با هدف تکمیل زنجیره تولید فولاد . چادرملو با مشارکت در 2 طرح فولادی اقدام به راه اندازی  واحد آهن اسفنجی و کارخانه شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع هر یک با ظرفیت 800 هزار تن در سال و واحد تولید آهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ظرفیت 800 هزار تن در سال به توسعه طرح های خود در مجتمع صنعتی ادامه داد .
    در ادامه نیز کارخانه شمش فولادی چادرملو با ظرفیت 1 میلیون و 300 هزارتن و واحد احیای مستقیم چادرملو با ظرفیت تولید سالانه 1 میلیون و 550 هزارتن آهن اسفنجی ساخت و به بهره برداری رسید .
    مهندس ناصر تقی زاده نیز که در اردیبهشت 94 بار دیگربه عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گلگهرمنصوب شده بود در آذرماه 97 با کناره گیری از این مسئولیت بعنوان رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو فعالیت تخصصی خود را ادامه داد.
    ناصر تقی‌زاده پیش از این نیز در سال‌های 1380 تا 1384 به عنوان مدیرعامل شرکت گل گهر فعالیت داشته و از بنیانگذاران طرح‌های توسعه‌ای فاز اول این شرکت نیز بوده است . از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی مجتمع فولاد صنعت بناب، مجری طرح آلومینای خلیج فارس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه،مدیر کل صنایه استان کرمان ، مدیر امور تولید استانداری کرمان ،    فرماندار بم  و سرپرست بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی استان کرمان اشاره کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر