مدیر عامل چادرملو:

چادرملو همواره در کنار مصیبت دیدگان بوده و هست

عصر معدن- در پی کمک قابل توجه ۱۰۰ میلیارد تومانی چند شرکت بزرگ معدنی و فولادی به سیلزدگان کشور، در گفت و گویی با مهندس محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بعنوان یکی از شرکت های که همواره در امور خیر خواهانه پیشگام بوده است در خصوص اهمیت مشارکت بنگاههای اقتصادی در امور خیر خواهانه اظهار داشت : مسئولیت اجتماعی تکلیفی است که همه اقشار یک جامعه نسبت به انجام آن موظف و مکلف هستند ، حال نسبت، میزان و نوع آن متناسب با جایگاه و موقعیت اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است .;

چادرملو همواره در کنار مصیبت دیدگان بوده و هست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، وی ضمن ابراز تاسف و تاثر از خسارات سنگین سیل به برخی از هموطنان افزود : هنگامی که هر یک از افراد جامعه برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان در حوادث غیر مترقبه  به یاری هموطنان خود بر می خیزند در حقیقت به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کنند . بدیهی است این تکلیف در ابعاد بزرگتر آن برای دستگاهها، نهادها، واحدهای خدماتی و تولیدی و صنعتی و بنگاههای اقتصادی که به نوعی از منابع عامه بهره می گیرند سنگین تر است.  
    درواقع، مسئولیت اجتماعی تنها مختص سازمان های بزرگ و سودآور نیست، بلکه همه افراد جامعه را به نسبت برخورداری آنها از منافع عمومی نیز دربرمی گیرد.
    وی گفت: چادرملو در گذشته هم کمک های قابل توجهی به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خانواده های مصیبت دیده حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت نموده است و اکنون نیز مبلغ 12 میلیارد تومان برای کمک به خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر کشور اختصاص داده است  .
    نوریان با اشاره به اینکه چادرملو از جمله شرکت هایی است که در اینگونه  شرایط به یاری نیازمندان و یا مصیبت دیدگان می شتابد تا به وظیفه انسانی و اجتماعی خود عمل کند افزود : هر  سازمانی ملزم است تا در جهت حل مشکلات، مسائل و بهبود کیفیت زندگی کارکنان، و به سهم خود، رفع برخی نیازهای اجتماعی ، فرهنگی و زیست محیطی جامعه متاثر از فعالیتش  همت گمارد . در این خصوص نیز شرکت چادرملو تلاش نموده علاوه بر انجام تعهدات خود در چارچوب قوانین کار نسبت به کارکنان، اعم از کارگران و کارشناسان ومدیران، در حد امکان بخشی از نیازهای رفاهی و اجتماعی و فرهنگی آنها را نیز تامین نماید . از طرفی این شرکت طی سالها فعالیت در شهرستان اردکان یزد با تمام توان خود با مشارکت سازمانها و نهادهای اجتماعی و فرهنگی در جهت رفع نیازها و ارتقاء کیفیت زندگی ساکنین و با رعایت الزامات قانونی، سالانه میلیاردها ریال صرف بهبود اوضاع اجتماعی این منطقه در زمینه های علمی آموزشی- بهداشتی- فرهنگی- مذهبی - ورزشی- محرومیت زدایی، خدمات و فعالیت های اجتماعی، کمک های بلاعوض و عام المنفعه به مراکز  فرهنگی - هیات های ورزشی - صندوق های قرض الحسنه - مراکز دینی و مساجد - مدارس - انجمن های خیریه - مراکز علمی و آموزشی - کمیته امدام امام خمینی - سازمان منابع طبیعی و محیط زیست می نماید . 
    نوریان با اشاره به این مطلب که سازمانها و بنگاههای اقتصادی مسئولیت پذیر و متعهد، پیش از بروز معضلات و مشکلات و پیش از آنکه درخواستی از آنها شود باید بر مبنای اصول تبیین شده خود، در برابر بحرانهای آتی که ممکن است جوامع را به مخاطره بیاندازد پیش بینی های لازم و اقدامات عملی انجام دهند گفت : شرکت چادرملو با اعتقاد راسخ در تحقق این امر با پیش بینی بحران آینده کشور به ویژه مناطق کویری در تامین آب شرب، همراه دو شرکت گل گهر و مس سرچشمه  با تدبیری دور اندیشانه از چند سال پیش اقدام به عملی ساختن طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال به مناطق مرکزی ایران از جمله استان یزد و شهرستان اردکان نموده است .
    برای اجرای این طرح عظیم ملی و استراتژیک ،  15 هزار میلیارد ریال  سرمایه گذاری پیش بینی شده که تا کنون بخشی از آن تامین و پرداخت شده  است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر