اولویت‌های اصلی مدیرعامل جدید گل‌گهر اعلام شد

عصر معدن- ‎کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری، انسجام بخشی در کسب و کار و پژوهش های کاربردی و توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های اصلی جمشید ملارحمان در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است.;

اولویت‌های اصلی مدیرعامل جدید گل‌گهر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اولین اظهار نظر خود پس از انتصاب به این سمت ضمن تقدیر از زحمات مدیران قبلی این مجتمع با اشاره به اولویت های کاری اش گفت:  توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید مهم ترین اولویت ما در گل گهر است و به منظور تحقق این امر از تمام ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل شرکت استفاده خواهیم کرد. .

    جمشید ملارحمان همچنین با اشاره به اهداف و چشم انداز شرکت در جهت رشد و سودآوری بیشتر گفت: این شرکت یک شرکت بورسی است و سودآوری یکی از الویت های اصلی کار ما است.

    وی افزود: بدین منظور در کنار طرح های توسعه ای که انجام می دهیم تلاش خواهیم کرد به عنوان یک قطب توسعه در حوزه صنایع و معادن کشور این توسعه ها همراه با سود روز افزون باشد و این یکی از الویت های اصلی من در این شرکت است . وی در پاسخ این سوال که آیا پروژه و برنامه ی خاصی هم برای این افزایش سود آوری دارید یا خیرگفت: بله استفاده بهینه از منابع و‌کاهش هزینه‌های تولید، همچنین در سرمایه گذاری هایی نیز که انجام می دهیم تلاش خواهیم کرد نسبت سرمایه گذاری به ازای هر تن تولید را پایین بیاوریم ضمن اینکه  بالا بردن راندمان کار و استفاده بهینه از پتانسیل های منابع شرکت نیز کمک خواهد کرد سودآوری خوبی برای مجموعه داشته باشیم.

    ملارحمان افزود: انسجام بخشی در کسب و کار و توسعه زنجیره ارزش  نیز از استراتژی های اصلی شرکت خواهد بود. همچنین توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت و توسعه پژوهش های کاربردی در حوزه های فعالیت شرکت و توجه به اکتشاف از برنامه های متداوم مجموعه گل گهر است که آن را  با جدیت دنبال می کنیم.

    وی همچنین به افزایش کیفیت در آموزش ها و پژوهش ها اشاره کرد و گفت: پیاده سازی سیستم های هوشمند نیز از مواردی است که حتما دنبال خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر در پایان به موضوع معیشت و رفاه پرسنل نیز اشاره کرد و گفت: به افزایش انگیزه میان پرسنل با رفع دغدغه های رفاهی و معیشتی آنان که می تواند در افزایش راندمان کار مجموعه بیانجامد نیز توجه خواهیم نمود و از آن غفلت نخواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر