در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل "گل‌گهر" اعلام شد

گل گهر با تجریه های پیشین مسیر توسعه را طی می کند

عصر معدن- جمشید ملارحمان با مصوبه هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد. وی با این مصوبه جایگزین ناصر تقی زده شد که به مدت ۴ سال مدیریت آن مجموعه را برعهده داشت.;

گل گهر با تجریه های پیشین مسیر توسعه را طی می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، پیش از ظهر امروز نیز با حضور اعضای هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و همچنین خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت، جمشید ملارحمان به مدیر عامل جدید شرکت گل گهر شناخته شد.

    در این مراسم، غریب پور با تاکید بر اینکه جلسه امروز با هدف تقدیر از اقدامات دوره مدیریتی "تقی زاده" برگزار می شود،‌ تاکید کرد: مدیر عامل جدید گل گهر نیز از مدیران باسابقه مجموعه معدن است.

    وی با یادآوری اینکه به اینکه ملارحمان پیشتر مدتی سرپرستی ایمیدرو را برعهده داشت،‌ افزود: امیدوارم با بهره گیری از تجربه های پیشین، مسیر توسعه همه جانبه در این مجموعه طی شود به طوری بتوان شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه گل گهر در حوزه های تولید،‌ توسعه،‌ منافع سهامداران و مسوولیت اجتماعی باشیم.

    همچنین جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه دوره مدیریتی "تقی زاده" قابل تقدیر است،‌ اظهار داشت: دوره های مدیریتی همچون دوی امدادی می ماند و اکنون مدیری جدید، هدایت آن مجموعه را برعهده گرفته است.

    از سوی دیگر ناصر تقی زاده با بیان اینکه سرباز نظام هستم و با افتخار و سربلندی وظیفه خود را انجام می دهم،‌گفت: طی 4 سال گذشته با همکاری جمعی و کار تیمی بدنه مدیریتی و کارشناسی اقدامات متعددی در راستای توسعه شرکت انجام شد.

    وی با اعلام اینکه از همکاری با مدیران و کارشناسان احساس غرور و افتخار می کنم، تصریح کرد: خوشحالم اکنون فردی مدیریت گل گهر را برعهده گرفته که از مدیران با سابقه و تجربه این حوزه است و دوستی دیرینه ای نیز با یکدیگر داشته ایم.

    جمشید ملارحمان مدیر عامل جدید گل گهر نیز گفت: از سهامداران،‌ هیات مدیره و شخص مهندس تقی زاده کمال تشکر دارم و امیدوارم در یک تلاش جمعی، شرایط رو به توسعه ای پیش رو داشته باشیم.

    در این برنامه همچنین اعضای هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اشاره ای به اقدامات دوره 4 سال اخیر کردند و زحمات تقی زاده را شایسته تقدیر دانستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر