فولاد هرمزگان رکورد زد

تولید ۱۳۷ هزار تن تختال در یک ماه

عصر معدن- در سال جهش تولید، رکورد تولید ماهیانه شرکت فولاد هرمزگان در شهریور ۹۹ به میزان ۱۳۷،۳۹۱ تن محقق شد. رکورد ماهیانه قبلی در خرداد ۹۷ و به میزان ۱۳۵،۶۹۹ تن محقق شده بود.;

تولید ۱۳۷ هزار تن تختال در یک ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از تسنیم، در آغاز هفته دفاع مقدس ، و در سال جهش تولید،  رکورد تولید ماهیانه شرکت فولاد هرمزگان در شهریور 99 به میزان 137،391 تن محقق شد. رکورد ماهیانه قبلی در خرداد 97 و به میزان135،699 تن محقق شده بود.

    فرزاد ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کسب رکورد ماهیانه تولید را به همکاران خود تبریک و اظهار امیدواری کرد، این شرکت با همت و‌تلاش، همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام بردارد.

    متن پیام فرزاد ارزانی به این شرح است:
    "با سلام خدمت همکاران گرامی
    هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی ها ، ایستادگی ها و مبارزاتی است که اعتلای  ایران اسلامی را به ارمغان آورد .
    ما در فولاد هرمزگان و در سال جهش تولید با استعانت از خداوند متعال،
    از ابتدای سال عزم خود را برای تجلی بخشیدن به این شعار بزرگ، جزم کردیم و با برنامه ریزی و مدیریت فرایندها که در انسجام و کارگروهی تجلی یافته است
    و با تلاش و کوشش و درک متقابل از یکدیگر و استفاده موثر از امکانات توانستیم رکورد ماهیانه تولید را پس از دو سال در شهریور ماه با تولید 137،391 تن تختال محقق سازیم.
    کسب این رکورد سبب غرور و سربلندی برای کلیه همکاران است.
    اینجانب افتخار حاصل شده را به کلیه همکاران عزیز تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با یاری خداوند و همت و تلاش هر چه بیشتر، همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم.
    فرزاد ارزانی
    مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان"

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر