مدیر برنامه ریزی و مالی فولاد هرمزگان:

درآمد ۳۷۰۰میلیارد تومانی فولاد هرمزگان در سال ۹۷ رقم خورد

عصر معدن- مدیر برنامه ریزی و مالی فولاد هرمزگان در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: از آنجاییکه اینگونه نمایشگاه‌ها جایگاه خوبی برای معرفی دستاوردها و ابزارهای مالی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و از سوی دیگر پل ارتباطی سرمایه گذاران ، سهامداران و مدیران صنعت مالی کشور محسوب میشود فولاد هرمزگان نیز همانند دوره های گذشته تصمیم گرفت تا در نمایشگاه Finex۲۰۱۹ حضور پیدا کند.;

درآمد ۳۷۰۰میلیارد تومانی فولاد هرمزگان در سال ۹۷ رقم خورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    سیدعبدالحمید بحرینی با بیان این مطلب در ادامه به «عصر معدن» گفت: شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فرابورس سعی دارد تا برای رضایت سهامداران خود در این نمایشگاه شرکت کرده تا آنها با فعالیت های فولادهرمزگان از نزدیک آشنا شده و اطلاعات مورد نیاز  خود را از این طریق کسب کنند. در واقع این اقدام برای بهتر شناساندن فولاد هرمزگان و گرفتن ارتباط با سهامداران به شرکت کمک می‌کند.
    وی ادامه داد: ما در سال 97 افزایش سرمایه نداشتیم اما در مقابل عملکرد بسیار موفقی درخصوص تولید، فروش و درآمدزایی و  ایجاد سود داشتیم که صورت های مالی آن در دست تهیه است. اگر به کدال مراجعه کنید متوجه می‌شوید که فولادهرمزگان در 9 ماه ساله 97 سود خوبی داشته و میزان سود برای 12 ماه سال 97 نیز تا یک ماه آینده مشخص شده و در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد.
    به گفته بحرینی، میزان سود برای 9 ماهه سال 97 حدود 1هزار و 429 میلیارد تومان بوده است.
    وی همچنین درخصوص میزان فروش این شرکت نیز در سال گذشته اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های اعمال شده فروش صادراتی ما کمتر از سال قبل یعنی 96 بود اما فروش داخلی نسبت به سال 96 با رشد مواجه شد و  در کل ،درآمد حاصل شده از فروش محصول در بازارهای داخلی و صادراتی بالغ بر 3700 میلیارد تومان بوده است.
    مدیر برنامه‌ریزی و مالی فولادهرمزگان درخصوص برنامه های این شرکت در سال 98 نیز گفت: با توجه به اینکه فولاد هرمزگان محصول خاص و بسیار با کیفیت تولید می‌کند هنوز هم مشتریان خود را در بازار های جهانی دارد؛ البته مشکلاتی همچون دشواریهای انتقاارز نیز وجود داشته که اکنون آن را مدیریت کردیم و هم اکنون هم صادرات به آسیای جنوب شرقی و اروپا انجام می شود .
    وی درباره میزان صادرات امسال نیز حدود 80 هزار تن ماهانه برای صادرات را در دستور کار قرار داده ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر