تقدیر استاندار هرمزگان از مدیرعامل فولادهرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان

عصر معدن- فولادهرمزگان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان هرمزگان رقمی بالغ بر ۲ میلیاردو ۱۰۰میلیون ریال کمک کرد.;

تقدیر استاندار هرمزگان از مدیرعامل فولادهرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» اقدامات شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان استان هرمزگان از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.

    استاندار هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای لوحی به  فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کردند.

    در لوح تقدیر دکتر همتی استاندار هرمزگان خطاب به مهندس ارزانی آمده است:
    زیستن با هدف خدمت به خلق، موهبتی بزرگ است که نیکان روزگار همواره در پی آنند و دراین رهگذر هستند انسان های  متمایز با دیگران که خداوند افتخار خدمت را نصیب آنها فرموده است.
    اکنون که درسایه عنایات باریتعالی در جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری مشارکت داشته اید از تلاش های ارزشمندتان و همکاری موثرتان با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان که نقش مهمی در همبستگی های اجتماعی و خدمت رسانی مطلوب تر به ایتام و نیازمندان داشته است، تقدیر و تشکر نموده و این توفیق بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می نمایم .
    امید است با استعانت از خداوند متعال همواره با دستان سخاوتمند، قلب رئوف و حسن نیت خویش در گسترش سنت های حسنه اسلامی موفق و موید باشید.
    قابل ذکر است فولاد هرمزگان، در تامین سبد غذایی و کمک به معیشت ایتام ونیازمندان ، تامین کالای ضروری منزل مددجویان ، مشارکت در طرح مفتاح الجنه و دیدار از مدد جویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت 4 سال است که همکاری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر