مدیر فناوری اطلاعات شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان پیشرو در IOT

عصر معدن- مدیر فناوری اطلاعات شرکت فولاد هرمزگان گفت: همایش IOT در راستای شناخت فرصت هایی که انقلاب صنعتی چهارم پیش روی ما قرار می دهد برگزار شد .;

فولاد هرمزگان پیشرو در IOT
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مجید نوک زاده ادامه داد: شرکت فولاد هرمزگان از ابتدا به عنوان یک رویکرد کلان صنعت فولاد به موضوع استفاده حداکثری از ظرفیت تکنولوژی های نوین، بکارگیری سیستم های اطلاعاتی یکپارچه  و استفاده از سیستم های پشتیبان مدیریت در تصمیم گیری توجه و نگاه خاصی داشته است.

    نوک زاده با بیان اینکه در راستای این رویکرد کلان،  پیشرفت تکنولوژی با ظهور مفاهیمی جدید مانند انقلاب صنعتی چهارم، هوشمند سازی فرآیندها ،  اینترنت اشیاء همراه بوده است ، عنوان کرد:  با توجه به ماهیت شرکت فولاد هرمزگان که یک کارخانه صنعتی و تولیدی است شناخت راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم جزو استراتژی های این کارخانه به عنوان  پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور است.

    وی با اشاره به اینکه در فولاد هرمزگان  اتوماسیون حائز اهمیت زیادی است، افزود: در راستای شناخت فرصت هایی که  انقلاب صنعتی چهارم پیش روی ما قرار می دهد  همایش IOT برگزار شد.

    مدیر فناوری اطلاعات شرکت فولاد هرمزگان بیان داشت : شرکت ایریسا همایش IOT را  با هدف معرفی و ایجاد ذهنیت صحیح از انقلاب صنعتی چهارم ، اینترنت اشیاء و کاربردهای آن در صنعت، جهت شناسایی فرصت ها و تعریف نقشه راه برگزار کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : موضوع انقلاب صنعتی چهارم موضوع جدیدی است و صحبت از عملیاتی شدن آن امروز زود است، زیرا نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا مفهوم جدیدی است.

    مدیر فناوری اطلاعات فولاد هرمزگان اظهار داشت : با توجه به نقش محوری که در گروه فولاد مبارکه به عهده شرکت ایریسا گذاشته ایم، طبیعتا سعی خواهیم کرد که از دانش شرکت های داخلی و خارجی برای استفاده از تجارب موفق و برنامه ریزی دقیق تر برای ورود به این حوزه استفاده کنیم و این مسئولیت را به شرکت ایریسا محول کرده ایم.

    وی استقبال را به دلیل جذاب و جدید بودن مطالب، خوب تشریح کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه فولاد هرمزگان یک کارخانه عملیاتی است امکان حضور تمام کارکنان در این همایش نبود و عمدتا واحدهای مرتبط مانند فناوری اطلاعات، اتوماسیون، دفاتر فنی و کارشناسان بخش های مرتبط شرکت در همایش حضور دارند.

    نوک زاده  با بیان اینکه حمایت مدیران ارشد شرکت از برگزاری همایش بسیار خوب بوده است ، تصریح کرد: در این همایش بیشتر به مباحث فنی پرداخته شد و انشاء الله در گام های بعدی مباحث کلان و مدیریتی برای مدیران ارشد شرکت ارائه می شود.

    مدیر فناوری اطلاعات شرکت فولاد هرمزگان ایجاد امکان تبادل نظر و اطلاع یافتن از آخرین فعالیتهای پژوهشی و کاربردی در حوزه اینترنت اشیا در ایران و جهان، گسترش پژوهش و ارتقای کاربردها و کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت اشیا در ایران، ایجاد همگرایی بیشتر میان مراکز علمی-پژوهشی و مراکز صنعتی با محوریت زیرساختها و کاربردهای اینترنت اشیاء از دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش خواند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر