اعطای گواهینامه استانی حمایت از مصرف‌کنندگان به فولاد هرمزگان

عصر معدن- مراسم اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور مسئولان استانی برگزار و شرکت فولاد هرمزگان برای دومین بار موفق به اخذ این گواهی نامه شد.;

اعطای گواهینامه استانی حمایت از مصرف‌کنندگان به فولاد هرمزگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در حاشیه‌ی این مراسم مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان علل موفقیت این شرکت را این گونه تشریح کرد: کیفیت و قیمت مطلوب و خدمات پس از فروش رضایت بخش ، باعث شده است تا این گواهینامه را  برای دومین بار دریافت کنیم.

    مهدی شکرزاده افزود: یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به‌ آن پایبند باشد رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است و در اصل بازاریابی،مشتری حرف اول را می‌زند و تولیدکننده همیشه باید به مشتری فکر کند و نیازهای او را مد نظر قرار دهد.

    وی ادامه داد:یکی از اقدامات مناسبی که درفولاد هرمزگان انجام می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال  دارد برگزاری سالانه‌ همایش و جلسات متعدد با مشتریان است. فولاد هرمزگان به صورت سالانه رضایت مندی مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد و  در پی آن از آن ها درخواست می‌شود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.

    مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان ضمن بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز شرکت ، بیشتر در داخل تامین می‌شود گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کرده‌ایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقای روند تولید در کشور خواهد بود.

    وی همچنین در خصوص صادرات این شرکت اظهار داشت: از زمانی که هرمزگان شروع به تولید کرد توانستیم به اقصی نقاط دنیا صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در  رقابت با سایر شرکت ها و تولیدکننده ها در سطح بین المللی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر