گرمای تولید در گروه فولاد مبارکه هم زمان با شروع فصل سرما

عصر معدن- کارکنان متعهد و بلندهمت گروه فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای مختلف در فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، مجتمع فولاد سبا و فولاد سفیددشت به استقبال زمستان رفتند.;

گرمای تولید در گروه فولاد مبارکه هم زمان با شروع فصل سرما
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» کارکنان مگامدول‌های احیا مستقیم شماره 2(شهید خرازی) با تولید 250 هزار و 600 تن آهن اسفنجی در آذرماه به رکورد جدیدی دست یافتند.
    جواد عسکری سرپرست تولید مگامدول‌های واحد احیا مستقیم شماره 2 فولاد مبارکه ضمن تایید این خبر گفت: پس از انجام به‌موقع و کارآمد تعمیرات اساسی مگامدول A این واحد و بارگذاری موفقیت‌آمیز کاتالیست‌های بومی‌سازی‌شده در این مگامدول و همچنین افزایش قابل‌ملاحظه کیفیت گندله‌های تولیدشده در واحد گندله‌سازی فولاد مبارکه شرایط بسیار مطلوبی برای این افزایش تولید فراهم شد.
    وی رکورد قبلی این واحد را مربوط به اردیبهشت‌ماه سال جاری و به میزان 247 هزار تن اعلام و در همین خصوص از تلاش جمعی مدیریت و کارکنان ناحیۀ آهن‌سازی قدردانی کرد.
    کسب رکورد تولید روزانۀ آهن اسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان
    معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان گفت: با تلاش کارکنان مدول A واحد احیا مستقیم این شرکت رکورد تولید روزانه در تاریخ 29 آذرماه به 2836 تن رسید.
    محمدجعفر پارسی ضمن اعلام این خبر افزود: رکورد قبلی تولید در این واحد 2828 تن در تاریخ 14 شهریورماه 95 بوده است.
    وی افزود: با ثبت این موفقیت، درمجموع میزان تولید روزانۀ دو مدول احیا مستقیم این شرکت به 5582 تن افزایش یافت.
    دست‌یابی به رکورد تولید در مجتمع فولاد سبا
    تولید کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا از 106 هزار و 116 تن در ماه گذشت.
    مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن تایید این خبر گفت: رکورد قبلی تولید ماهانه در این مجتمع مربوط به آبان‌ماه و به میزان 101 هزار و 24 تن بوده است.
    احمد احمدیان در ادامه با تاکید بر این‌که 88 درصد از محصول تولیدشده در آذرماه مربوط به ورق ضخامت 2 میلی‌متر بوده است، خاطرنشان کرد: تولید این نوع ورق با توجه به رویکرد فولاد مبارکه مبنی بر اولویت تأمین بازار داخل، در دستور کار خطوط تولید مجتمع فولاد سبا قرار گرفته است که با تلاش جمعی مدیریت و کارکنان متعهد این واحد محقق شد.
    وی از همدلی و انگیزۀ بالای کارکنان در دستیابی به اهداف سالانۀ مجتمع فولاد سبا، کاهش توقفات اضطراری و افزایش آماده‌به‌کاری خطوط تولید و انجام به‌موقع بازرسی‌ها به‌عنوان مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت یاد و اظهار امیدواری کرد در ادامۀ این رکوردشکنی‌ها به‌زودی تولید فراتر از 110 هزار تن در ماه در مجتمع فولاد سبا تحقق یابد.
    ثبت رکورد جدید در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
    هم‌زمان با ایام تاسیس شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری کارکنان تلاشگر واحد احیا مستقیم این شرکت با تولید 63 هزار و 573 تن آهن اسفنجی در آذرماه افتخاری دیگر آفریدند.
    جمشید علی بابایی مدیر واحد عملیات شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که رکورد پیشین تولید آهن اسفنجی در این واحد مربوط به آبان‌ماه و به میزان 63 هزار و 45 تن بوده است، از تلاش مدیریت و کارکنان این شرکت در دستیابی به این رکورد قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر