مدیرعامل فولاد هرمزگان:

تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی اعمال تحریم های جدید آمریکا و قرار گرفتن شرکت فولاد هرمزگان در لیست شرکتهای مشمول تحریم گفت: اعلام تحریم‌های جدید موضوع جدیدی نیست و تحریم‌های اخیر چیزی اضافه بر آنچه تاکنون بوده است، ندارد.;

تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» فرزاد ارزانی با بیان این مطلب در ادامه افزود: فولاد هرمزگان از سال‌ها قبل همچون سایر بخش‌های اقتصادی کشور با تحریم روبه‌رو‌ بوده است. تحریم‌های اخیرآمریکا بیش از آنکه بر اقتصاد ایران اثرگذار باشد، اقدامی نمایشی از طرف این کشور است.
    ‎وی افزود: در شرکت فولاد هرمزگان این تحریم ها خللی در جریان فعالیت‌های تولیدی، مالی و بازرگانی و صادرات شرکت ایجاد نخواهد کرد.
    ‎ارزانی ادامه داد: یکی از فرصت هایی که از طریق تحریم ایجاد شده است راه اندازی نهضت بومی سازی در صنعت کشور است. با تدابیر هوشمندانه ای که از سال ها قبل از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی اندیشیده شد، فولاد هرمزگان نیز در همین راستا  استراتژی بومی‌سازی و استفاده از توان داخل کشور را در دستور کار خود قرار داد و بخش بسیار زیادی از  قطعات و مواد مورد نیاز  خود را ، از این طریق تامین کرده و در  معدود مواردی نیز با جایگزینی دیگر منابع عملا وابستگی خود را در این زمینه کاهش و ان را به نحو مطلوب مدیریت کرده است.
    ‎وی گفت: نکته مهم و قابل توجه این است که تحریم جدید عمدتا جنبه تبلیغاتی داشته و هدف ان محدودیت دسترسی شرکت ها به شبکه‌های فروش و  بازرگانی است، درحالیکه فولاد هرمزگان روابط تجاری و مستقل خود را داشته و تحریم اخیر تاثیری بر (ای پی اس ) و  دیگر فعالیت‌های اقتصادی شرکت در داخل و خارج از کشور نخواهد داشت و با یاری خداوند به کلیه اهداف مد نظر  خود دست خواهیم یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر