رئیس هیات عامل ایمیدرو از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس دیدن کرد

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه معاونان و مدیران این سازمان و تعدادی از مقامات استان هرمزگان از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس دیدن کرد.;

رئیس هیات عامل ایمیدرو از تاسیسات انتقال آب خلیج فارس دیدن کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو امروز به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان، صبح امروز با حضور در منطقه ویژه خلیج فارس پس از بازدید از شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس از تاسسیات انتقال آب خلیج فارس دیدن کردند.

    سمیه خلوصی، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، حسام صبوری، رئیس دفتر هیات عامل، منیژه غلامرضایی، مدیر زیرساخت، محمدعلی صوفی، مدیرکل دفترمرکزی حراست، مرتضی جعفرپوریان، مدیر روابط عمومی و فضل اله حیدری، مدیر امور بین الملل نیز در این بازدید موثقی نیا را همراهی می کنند.

    شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس (WASCO) در سال 1392 توسط شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تأسیس شد. ایمیدرو در پروژه های انتقال آب راهبری طرح ها را برعهده دارد.

    در خط نخست، 130 میلیون مترمکعب آب در سه قطعه به طول 830 کیلومتر تحویل صنایع معدنی بزرگ کشور شد.

    با اجرایی شدن این طرح، صنایع متعددی در فلات مرکزی کشور خواستار بهره گیری از این آب برای گسترش کسب و کار خود شده اند که این شرکت، در حال برنامه ریزی و اجرای انشعاب از کریدور حیات بخش خلیج فارس به صنایع متقاضی است که خود عاملی برای توسعه این مناطق خواهد بود.

    موثقی نیا بازدید از شرکت های فولاد هرمزگان و ستاره سیمین و مادکوش را در برنامه سفر خود به منطقه ویژه خلیج فارس را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر