انتقال آب به کارخانه تغلیظ مس دره آلو؛ طی ۱۸ ماه آینده

عصر معدن- مدیر عامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس(WASCO)، گفت: انتقال آب به کارخانه تغلیظ مس دره آلو، با انشعاب از خط یک طی هجده ماه آینده، انجام می شود.;

انتقال آب به کارخانه تغلیظ مس دره آلو؛ طی ۱۸ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ایمیدرو، احسان انصاری که در نشست مدیران عامل شرکت های انتقال آب سواحل جنوبی با رئیس هیات عامل ایمیدرو سخن می گفت، با اشاره به اینکه خط یک انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی، در همه بخش ها فعال است، تصریح کرد: در نظر داریم طرح فوق را حتی پیش از موعد راه اندازی کنیم.

    با اشاره به همکاری سهامداران خط یک (گل گهر، چادرملو و ملی مس) اظهار داشت: تاکنون همکاری مناسبی در افزایش سرمایه داشته ایم اما برنامه بعدی افزایش میزان سرمایه از 14هزار میلیارد فعلی به 20هزار میلیارد تومان است.

    انصاری تاکید کرد: دریافت مطالبات این شرکت، نقش بزرگی در اجرا و تکمیل پروژه ها ایفا می کند. وی افزود: منابع مالی این شرکت از صندوق توسعه ملی، تسهیلات بانکی و آورده سهامداران است.

    مدیر عامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس در عین حال، ارایه مشوق به سرمایه گذاران را جزو عوامل تاثیرگذار در تامین مالی و بازپرداخت بدهی ها دانست.


    دهه فجر 1403 آب دریای عمان به زاهدان خواهد رسید

    در این نشست محمد حسن اسدی مدیر عامل شرکت تامین آب صنایع معادن (IMWASCO)نیز گزارشی از گام نخست تامین آب زاهدان ارایه کرد.

    وی افزود: گام بعدی تامین پایدار آب استان های نوار شرقی از دریای عمان است که طراحی آن انجام و عملیات اجرایی شروع شده است. اسدی تصریح کرد: شهریور سال آینده، آب دریای عمان به زاهدان خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر