مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد

خودکفایی در تامین مواد اولیه و افزایش سوددهی با احداث مجتمع فولادسازی

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از افزایش ۴۷۷ درصدی تولید در ۵ ماهه نخست امسال این شرکت نسبت به مدت مشابه دو سال قبل خبر داد و گفت: سود دهی فولاد اکسین نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز ۹۵ درصد رشد داشته است.;

خودکفایی در تامین مواد اولیه و افزایش سوددهی با احداث مجتمع فولادسازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی محمدی اظهار کرد: فولاد اکسین با ثبت رکوردهای تولید و آماده بکاری توانست، افزایش سوددهی 95 درصدی را در پنج ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.

    افزایش 477 درصدی تولید نسبت به 5 ماهه 1400

    وی افزود: میزان سود شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری 22 هزار و 191 میلیارد ریال بوده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته 11 هزار و 355 میلیارد ریال بوده است.

    مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: فعالیت‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان در 5 ماهه امسال افزایش 477 درصدی نسبت به 5 ماهه سال 1400 داشته و یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت شرکت است.

    نسبت به برنامه 53 درصد جلوتر هستیم

    محمدی با بیان اینکه نسبت به برنامه پیش‌بینی شده 53 درصد جلوتر هستیم، گفت: سود شرکت در مردادماه امسال، 5 هزار و 808 میلیارد ریال ثبت شده که این عدد در مرداد سال گذشته یک هزار و 6 میلیارد ریال بوده است.

    وی بیان کرد: شرکت در پنج ماهه نخست امسال بهترین عملکرد در آماده بکاری عملیاتی (95 درصد)، بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات خط تولید بدون احتساب توقفات ناشی از محدودیت انرژی را داشته است.

    محمدی با اشاره به اهمیت احداث مجتمع فولادسازی شرکت، عنوان کرد: بدون شک با احداث این پروژه و خودکفایی در تامین مواد اولیه خود، ضریب سوددهی به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر