برای اولین بار در شرکت فولاد خوزستان رقم خورد:

کسب گواهی انطباق با نظام مدیریت بهبود رضایت مشتری

عصر معدن- گواهی انطباق با نظام مدیریت بهبود رضایت مشتری بر اساس استاندارهای بین‌المللی راهنما با موفقیت کسب شد.;

کسب گواهی انطباق با نظام مدیریت بهبود رضایت مشتری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث یکشنبه 30 تیرماه 98‌، به ریاست بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی و سرممیزی علیرضا عبادی سرممیز شرکت ‌SGS و سایر مدیران در سالن کنفرانس مدیرعامل برگزار شد.

    به منظور بهبود مستمر رضایت مشتریان، با انتخاب الگوی راهنمای استانداردهای بین‌المللی ایزو 10002 و ایزو 10004 (ویرایش سال 2018‌)‌‌، موضوع رسیدگی به شکایت مشتریان و پایش و سنجش رضایت مشتری فراتر از ایزو 9001‌، در دستور کار قرار گرفت و شرکت فولاد خوزستان با تایید انطباق نظام مدیریت، جهت کسب گواهی توصیه شد.

    این گزارش حاکیست، مراحل استقرار این نظام شامل: انجام ممیزی داخلی، برگزاری جلسه بازنگری مدیریت، بازنگری مستندات مرجع، تدوین و انتشار خط مشی جدید، اجرای آموزش‌های تخصصی تکمیلی و بازنگری و اصلاح بخشی از زیر ساخت‌های IT است.

    عبادی سرممیز شرکت ‌SGS نقاط قوت فولاد خوزستان را، تعهد مدیریت ارشد سازمان، فرآیند آموزش مدیران و کارکنان ذیربط و نیز اقدامات انجام شده بعد از پیش ممیزی بیان کرد.

    گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان زیرساخت‌های لازم را برای استقرار این نظام از سالهای گذشته در اختیار داشته است و در شش ماه اخیر اقدامات اصلاحی مناسبی، بر اساس این زیرساخت‌ها با محوریت معصومه شهنیانی، مدیر تحقیقات و بازاریابی فروش و سایر مدیران شرکت انجام گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر