در فولاد خوزستان رقم خورد:

عبور از تولید روزانه ۱۳۰۰۰ هزار تن شمش فولاد

عصر معدن- با عبور از تولید سیزده هزار تُن شمش فولاد، برای چهارمین مرتبه پیاپی، رکورد تولید روزانه در شرکت فولاد خوزستان شکسته شد.;

عبور از تولید روزانه ۱۳۰۰۰ هزار تن شمش فولاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محمود لندی معاون بهره برداری فولاد خوزستان با اعلام این خبر گفت: فولاد مردان موفق شدند با همت و تلاش مثال زدنی در دوازدهمین روز از آخرین ماه سال به رکورد تولید تحسین برانگیز روزانه سیزده هزار و هفتاد و پنج تُن شمش فولاد دست پیدا کنند. این رکورد در حالی بدست آمد، که بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعات کاری کارکنان فولاد خوزستان کاهش داشته و از طرفی در هفته های اخیر  این شرکت بدلیل برودت هوا در فصل زمستان با محدودیت شدید گاز رسانی مواجه بود. همچنین به این موارد، تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا را نیز باید اضافه نمود.

    محمود لندی در ادامه گفت: امسال توانستیم با انجام برنامه های تعمیراتی منظم، برنامه ریزی مدون، تلاش خستگی ناپذیر فولاد مردان در واحدهای مختلف و عینیت بخشی به شعار "ما می توانیم"، برای چهارمین مرتبه و در کمتر از سه ماه رکورد تولید روزانه را ارتقا دهیم. عبور از تولید سیزده هزار تُن شمش فولاد در روز، برای اولین بار در تاریخ فولاد خوزستان نوید بخش آینده ی درخشان در روزهای پیش روی این شرکت است.

    معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان تقاضای بازارهای خارجی برای محصولات این شرکت را نشانه ی کیفیت برتر آن دانست و افزود: در سال های اخیر، فولاد خوزستان همواره تامین بازار داخل کشور را اولویت خود قلمداد کرده و مازاد آن را بطور مستمر به کشورهای مختلف جهان صادر نموده است. همچنین ارز آوری قابل توجه صادرات محصولات فولاد خوزستان نام این شرکت را در میان صادرکنندگان برتر کشور جای داده است.

    لندی افزود: کسب رضایت مشتری، مرغوبیت کالا، تحویل به موقع و پایدار و ارائه محصولات و شرایط  پرداخت رقابتی از جمله مواردی هستند که باعث شده، محصولات فولاد خوزستان در بازار بین المللی از دیگر رقبا پیشی بگیرد.

    معاون‌ بهره برداری فولاد خوزستان در پایان اظهار داشت: تولید پایدار و حفظ کیفیت، دو اصل مهم در  شرکت فولاد خوزستان به شمار می آید و با تکیه بر متخصصان داخلی و بکارگیری تجهیزات به روز در کنار  تعهد و تلاش کارکنان فولاد خوزستان، تحریم ها را بی اثر می کنیم. امیدوارم همکاران تلاشگر با همدلی و توجه به توصیه های پزشکی در راستای حفظ سلامت خود و خانواده و شکست ویروس کرونا موفق عمل نموده و کسب این دستاوردها برای مجموعه فولاد خوزستان تداوم داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر