رییس هیات عامل ایمیدرو:

ارزآوری و حمایت فولاد خوزستان از بنگاه های اقتصادی کوچک قابل تقدیر است

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اقدامات فولاد خوزستان را در ارزآوری و حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچکتر را قابل تقدیر دانست.;

ارزآوری و حمایت فولاد خوزستان از بنگاه های اقتصادی کوچک قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو که در همایش ملی روز صنعت و معدن استان خوزستان سخن می گفت اظهار کرد: اقدام فولاد خوزستان در ارزآوری یک میلیارد دلاری برای کشور و نیز تامین و حمایت بنگاه های اقتصادی کوچکتر نظیر فولاد اکسین، فولاد شادگان و ... قابل تقدیر است. این شرکت صادر کننده نمونه کشور است که افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می شود.
    وی افزود: امیدوارم با درایت محمدکشانی و تلاش کارکنان ایشان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز مانند دیگر بنگاه های اقتصادی استان با حمایت فولاد خوزستان رونق بگیرد.
    غریب پور خاطرنشان کرد: نقش فولاد خوزستان در بومی سازی قطعات و حمایت از صنایع داخلی نیز قابل تقدیر است و برگزاری نمایشگاه بومی سازی به توسعه صنایع کوچک و تولیدکنندگان و تامین کنندگان بسیارکمک خواهد کرد.
    در پایان مراسم نیز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از محمد کشانی مدیر عامل فولاد خوزستان به عنوان شرکت تولیدی برتر استان خوزستان تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر