شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب گواهینامه‌های ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ شد

عصر معدن- در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان، شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب گواهینامه‌های ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ شد.;

شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب گواهینامه‌های ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصزمعدن»، بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی با اعلام این مطلب افزود: استاندارد بین‌المللی ISO10002 تحت عنوان رسیدگی به شکایت مشتری، در واقع راهنمایی برای طراحی و پیاده‌سازی یک فرآیند اثربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت مشتری در تمامی سازمان‌ها می‌باشد و این استاندارد جهت استفاده یک سازمان و مشتریان کاربرد دارد.

    وی گفت: استاندارد بین‌المللی ISO10004 تحت عنوان رضایت‌مندی مشتری که با استاندارد ISO10002 نیز سازگار می‌‌باشد، شامل راهنمایی در خصوص ایجاد فرآیندهای موثر در پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری است و تمرکز آن بر مشتریان خارج از سازمان می باشد. سازمان‌ها بدون در نظر گرفتن نوع، اندازه و یا محصول می‌توانند از این استاندارد بین‌المللی استفاده نمایند.

    معاون فروش و بازاریابی در ادامه گفت: شرکت فولاد خوزستان سازمان سرآمد کشور، با هدف ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و بهبود فرآیندهای کسب و کار از جمله فرآیند رسیدگی به شکایت مشتری در مرحله انطباق هرچه بیشتر با نیازمندی‌های استاندارد ISO 9001:2015 به این دو استاندارد بین‌المللی توجه داشته است و در مرحله تامین نیازمندی‌های این دو استاندارد طی یک سال گذشته اقدام به تعریف پروژه‌ها و فعالیت‌هایی نمود که از جمله آنها می‌توان به اثر بخش نمودن فعالیت‌های مرتبط با این دو استاندارد و یکپارچه‌سازی فرآیندهای مربوطه، اشاره کرد.

    تجلی‌زاده افزود: همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ویژه مدیران، روسا، سرپرستان و کارشناسان مرتبط با این دو فرآیند، از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بود. از سوی دیگر تمامی مستندات و فرم‌های مربوطه نیز متناسب با این دو راهنما به روز رسانی شدند.
    وی در پایان گفت: پس از یک دوره پیش ممیزی و نهایتاً ممیزی شخص ثالث، معاونت فروش و بازاریابی با همکاری معاونت بهره‌برداری و معاونت برنامه ریزی و توسعه موفق به اخذ گواهینامه استقرار این دو راهنمای استاندارد بین‌المللی گردید و بدین ترتیب افتخار دیگری برای فولاد خوزستان رقم خورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر