معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت:

نمایشگاه بومی‌سازی جایگاه شناخت و بروز توانمندی‌های خوزستان است

عصر معدن- در نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان که هفته گذشته برگزار شد و با استقبال گسترده علاقمندان و متخصصان عرصه صنعت همراه بود، سید شریف حسینی معاون پارلمانی وزیر صمت با حضور در نمایشگاه از غرفه های مختلف دیدن کرد.;

نمایشگاه بومی‌سازی جایگاه شناخت و بروز توانمندی‌های خوزستان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» سید شریف حسینی در این بازدید که با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همراه بود، اظهار داشت: نمایشگاه بومی سازی جایگاه شناخت و بروز توانمندی های خوزستان است. وجود صنایع مادر همچون فولاد، نفت، پتروشیمی و نورد در استان باعث رونق تولید و اشتغال جوانان مستعد است.

    وی افزود: ابتکار شرکت فولاد خوزستان در برگزاری چنین نمایشگاهی ستودنیست و می تواند الگوی موفقی برای دیگر شرکت ها و سازمان های فعال در استان و کشور باشد.

    معاون وزیر صمت از اراده ی دولت در رفع موانع تولید سخن گفت و افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون‌ اساسی شرکت های مختلفی همچون فولاد خوزستان به بخش خصوصی واگذار شد؛ از مهم ترین اهداف این حرکت، جذب سرمایه و افزایش بهره وری بود. خوشبختانه با گذشت چندین سال از خصوصی شدن، شرکت فولاد خوزستان توانسته با افزایش تولید، جذب نیروی انسانی و دستیابی به بازارهای جهانی، خود را یکی از الگوی های موفق در خصوصی سازی معرفی کند.

    علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان که در این بازدید معاون وزیر را همراهی می کرد با بیان این مطلب که اولویت اول و آخر فولاد خوزستان، تامین مواد و قطعات از تولید کنندگان داخلی است، افزود: هدف گروه فولاد خوزستان از برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی، شناسایی توانمندی قطعه سازان، تامین کنندگان و سازندگان استان خوزستان است. چیدمان نمایشگاه به گونه ای اجرا شد که صاحبان صنعت مرتبط با فولاد، قطعه سازان و تامین کنندگان با حضور در سالن گروه فولاد خوزستان ضمن با خبر شدن از نیازها، با مدیران و کارشناسان شرکت مستقیم ارتباط برقرار کنند و در صورت دستیابی به توافق، تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

    وی افزود: دو سالن دیگر نمایشگاه به 65 شرکت که عمدتا در خوزستان فعال هستند اختصاص داده شد تا توانمندی های خود را عرضه کنند. بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی است که فعالان بخش صنعت توانمندی، نوآوری و پشتیبانی خود را از صنایع مادر مانند فولاد نشان دهند.

    گفتنی است اولین نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان از 23 مرداد ماه 98 به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر