با رسیدن به تولید روزانه ۱۳۱۰۰ تُن شمش فولاد؛

فولاد خوزستان اولین گام "جهش تولید" را با قاطعیت برداشت

عصر معدن- با رسیدن به تولید روزانه ۱۳۱۰۰ تُن شمش فولاد، فولاد خوزستان اولین گام "جهش تولید" را با قاطعیت برداشت.;

فولاد خوزستان اولین گام "جهش تولید" را با قاطعیت برداشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، رکورد تولید روزانه شمش فولاد خوزستان در چهاردهمین روز از بهار 1399 به سیزده هزار و 102 تُن رسید.

    محمود لندی معاون بهره برداری فولاد خوزستان، ضمن اعلام‌ این خبر افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا و تلاش برای حفظ سلامتی کارکنان،‌ محدودیت هایی برای حضور کارکنان بوجود آورده است، فولاد مردان توانستند در بهار 1399 اولین گام "جهش تولید" را با قاطعیت بردارند. بدون شک دستیابی به این میزان از تولید، مرهون تلاش، پشتکار و برنامه ریزی منظم و عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق "جهش تولید" است.

    لندی در ادامه گفت: شعار محوری سال 1399 فولاد خوزستان "تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح های توسعه،‌ ایمنی و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه های انسانی" است و ارتقا رکورد تولید روزانه، یعنی گام برداشتن در مسیر اجرایی شدن این شعار؛ همچنین تولید پایدار و حفظ کیفیت، دو بال موفقیت و اقبال محصولات تولیدی شرکت فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و بین المللی هستند.

    گفتنی است، رکورد تولید روزانه شرکت فولاد خوزستان در چند ماه اخیر در چندین نوبت ارتقا پیدا کرده است، به طوریکه در چهار ماهه گذشته، پنج مرتبه میزان تولید جابجا شده است. همچنین در دوازدهم اسفندماه سال گذشته میزان تولید روزانه به سیزده هزار و 75 تُن رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر