شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

« فولاد » صدرنشین شد

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۰ مرداد را به ثبت رساند.;

« فولاد » صدرنشین شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 20 مرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 93 هزار و 200 تن تختال، ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه به ارزش 2 هزار و 456 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 119 هزار و 120 تن تختال، آهن اسفنجی، شمش بلوم و آرگون به ارزش 2 هزار و 138 میلیارد تومان، دوم شد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 377 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش یک هزار و 924 میلیارد تومان، سوم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله 91 هزار تن شمش بلوم و آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و 552 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله 92 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و 299 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) 80 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه را به ارزش یک هزار و 24 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو(#کچاد) با فروش 190 هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن (#ذوب) با ثبت معامله 41 هزار و 723 تن تیرآهن و میلگرد به ارزش 963 میلیارد تومان، هشتم شد.

    مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با فروش 45 هزار و 176 تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش 944 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگهر) نیز با ثبت معامله 200 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 854 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر