در ۵ماهه ی نخست سال ۹۸ تحقق یافت؛

رکورد تولید شمش در فولاد خوزستان از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن عبور کرد

عصر معدن- رکورد تولید شمش فولادی برای نخستین بار در شرکت فولاد خوزستان در ۵ ماهه اول سال از مرز یک میلیون و ششصد هزار تُن گذشت.;

رکورد تولید شمش در فولاد خوزستان از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن عبور کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱:۰۰

    به گزارش چایگاه خبری «عصرمعدن» مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان گفت: این رکورد شکنی با رشد یک درصدی تولید شمش نسبت به مدت مشابه سال پیش و همراه با دقت در مصرف بهینه انرژی و رعایت محدودیت های فصل گرم در واحدهای بهره‌برداری بدست آمده است.

    غلامرضا طالبی تصریح کرد: تولید شمش در فولاد خوزستان سال گذشته تا همین تاریخ یک‌ میلیون و 592 هزار و 569 تُن بوده و با یک درصد رشد، تولید ما به یک‌ میلیون و 608 هزار و 69 تُن در پایان مردادماه سال جاری رسید.
    وی اظهار داشت: تلاشگران تولید در فولاد خوزستان در بخش احیا مستقیم نیز در همین مدت با رشد 11 درصدی تولید موفقیت شایان توجهی بدست آوردند.
    طالبی افزود: مجموع تولید آهن اسفنجی واحدهای احیا مستقیم تا پایان مردادماه 98 به یک میلیون و 685 هزار و 501 تُن رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 518 هزار و 442 تُن ثبت شده بود و این نشانگر 11 درصد رشد در تولید این محصول میانی طی 5 ماهه نخست سال جاری می باشد.

    مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان در پایان ضمن تبریک این رکورد شکنی ها و موفقیت های بزرگ که همزمان با ایام خجسته دهه ولایت در سال جاری حاصل شد، ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند متعال و تلاش کارکنان همین روند تا پایان سال ادامه یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر