برای تحقق ۳ میلیون تن تولید در سال ۱۳۹۸

رکورد جدید تولید ماهانه در ذوب آهن به ثبت رسید

عصر معدن- تلاشگران ذوب آهن اصفهان در سال رونق تولید و برای تحقق ۳ میلیون تن تولید در سال ۱۳۹۸ ، سومین رکورد تولید را به ثبت رساندند.;

رکورد جدید تولید ماهانه در ذوب آهن به ثبت رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،پس از ثبت دو رکورد تولید روزانه در ماه گذشته ، با همت تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی ، رکورد جدید تولید ماهانه نیز در اردیبهشت ماه با تولید 244 هزار و 144 تن چدن با دو کوره بلند به ثبت رسید. رکورد قبلی تولید ماهانه تولید با دو کوره بلند شماره 2 و 3 معادل 232 هزار و 829 تن بوده است.

     منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در نشستی با معاون و مدیران حوزه بهره برداری ، ضمن تبریک این موفقیت به کلیه کارکنان شرکت گفت: این موفقیت حاصل یک کار تیمی است و در شرایطی حاصل شد که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم.
    وی افزود: تحریم ها ایجاد مانع می کند اما بازدارنده نیست و قطعاً با روحیه ای که هم اکنون برای افزایش تولید در این مجتمع عظیم صنعتی ایجاد شده، با وجود همه مشکلات می توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
    مدیرعامل شرکت تصریح کرد: خوشبختانه، در ذوب آهن اصفهان شرایط برای تولید فراهم است و اگر به ظرفیت اسمی تولید نرسیده ایم، به دلیل کمبود مواد اولیه به ویژه سنگ آهن است.
     یزدی زاده گفت: ذوب آهن اصفهان با این حجم تولید، اشتغال زایی و مسئولیت اجتماعی که به ویژه در حوزه معادن زغال سنگ به عهده دارد، نباید این چنین با مشکل تامین سنگ آهن مواجه باشد و در این خصوص، تدبیر مسئولان چاره ساز خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر