از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان؛

فولاد کردستان عنوان طرح نمونه صنعتی صیانت از محیط زیست دریافت کرد

عصر معدن- فولاد کردستان برای دومین بار عنوان طرح نمونه صنعتی صیانت از محیط زیست را از سازمان حفاظت محیط زیست استان کردستان دریافت کرد.;

فولاد کردستان عنوان طرح نمونه صنعتی صیانت از محیط زیست دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان در خصوص کسب این عنوان، گفت: این شرکت مجری دو طرح پیشران ملی در استان کردستان (قروه و بیجار) است. این دو طرح دارای اهمیت بالایی است و در این زمینه توانسته ایم با کارنامه و عملکردی درخشان، برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان طرح نمونه صنعتی استان کردستان شویم.

    محمدرضا احمدی افزود: این عنوان نشان از این است که شرکت صنایع فولاد کردستان توانسته با بهره مندی از پشتیبانی سهامداران و همت و پشتکار بالا و مدیریت صحیح، طلایه دار توسعه واشتغال پایدار در این استان شایسته توسعه باشد.

    وی عنوان کرد: این شرکت ضمن توجه به پیشرفت پروژه ها؛ ایمنی و حفاظت از نیروی انسانی و حفظ و صیانت از محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده است.

    احمدی افزود: فولاد کردستان ضمن رعایت کلیه اصول حفظ و مراقبت از محیط زیست و نیز همراهی با سازمان محیط زیست استان؛ این مهم را به بهترین نحو پیگیری و اجرا کرده است که ثمره این تلاش منجر به کسب این عناون شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر