« Chinalco» قوانین زیست محیطی را زیر پا گذاشت

عصر معدن- شرکت دولتی آلومینیوم چین از سوی بازرسان متخلف شناخته شد.;

« Chinalco» قوانین زیست محیطی را زیر پا گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، شرکت دولتی آلومینیوم چین یا Chinalco روز دوشنبه گفت: منطقه نادر خاکی خود در منطقه جنوب چین( (Guangxi، به منظور تعلیق عملیات پس از بازرسی متوجه شد این شرکت قوانین زیست محیطی را نقض کرده است.
    یک نشست تیم رهبری Chinalco در روز دوشنبه به دستگاه واحد Guangxi دستور داد تا سریعا مشکلات شناسایی شده را برطرف کنند. این در حالیست که بیش از 600 شرکت تابعه Chinalco تضمین سازگاری زیست محیطی خود، از طریق بیانیه اعلام کرده اند.
    رسانه های چینی دولتی نیز گزارش دادند در زمین نادر گوانگزی، یک واحد از کمپانی زمین و فلزات نادر Chinalco که در حال برگزاری یک پیشنهاد عمومی اولیه در شانگهای است، منابع را آلوده کرده است.
    بازرسان همچنین دریافتند فعالیت های معدن در خارج از مناطق مجاز خود انجام شده و 24 شکایت در مورد این شرکت توسط اعضای عمومی در گوانگزی انجام شده است.
    این اولین بار نیست که Chinalco، بزرگترین تولید کننده آلومینیوم دولتی چین، از قوانین محیط زیستی رنج می برد. در ماه مه، مسئولان شعبه Lanzhou شرکت در استان شمال غربی گانسو به ناکامی محیط زیست نظارت داشتند.
    چین بزرگترین تولید کننده مواد نادرخاکی است که برای استفاده از آنها به عنوان اجزای دستگاه های الکترونیکی از جمله تلفن و رایانه اهمیت دارد.
    به طور جداگانه نیز وزارت محیط زیست چین در بیانیه ای از تاریخ 1 ژوئیه اعلام کرد: بازرسان یکی دیگر از مراکز زمین های نادر چین یعنی Baotou در داخل مغولستان، متوجه شدند که سرباره استخراج معادن به طور غیرقانونی تخلیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر