در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و با بومی سازی در مدیریت کک سازی صورت می گیرد:

گام بلند زیست محیطی ذوب آهن اصفهان با نوسازی درب های باتری شماره ۳ کک سازی

عصر معدن- ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور ،در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «رونق تولید» نام گذاری شده،حفظ تولید فعلی و ارتقاء آن را با رعایت کلیه استانداردهای مختلف هدف قرار داده است.;

گام بلند زیست محیطی ذوب آهن اصفهان با نوسازی درب های باتری شماره ۳ کک سازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، این شرکت در راستا و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش به منظور رفع آلایندگی از باتری شماره 3 کک سازی نسبت به تعویض درب های این باتری با تکنولوژی کاملا بومی اقدام کرده است.
    علیرضا رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه رفع آلایندگی از سلول های باتری شماره3(تعویض درب های فیکس) از اولویت های اصلی ذوب آهن اصفهان و مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی است، گفت: علت بروز این آلایندگی کیفیت پایین درب های موجود بر روی باتری،نقص در سیستم های تمیز کننده و جمع آوری غبارهای ماشین های شارژ است.
    وی افزود: در این راستا تغییر اساسی درب ها از فیکس به فلکسیبل( انعطاف پذیر) در دفتر فنی مدیریت کک سازی انجام گرفت و پس از یک دوره آزمایشی سه ماهه نتیجه مثبت آن به ثمر نشست. در حال حاضر نیز عملیات سری سازی درب های موجود با همکاری کارگاه های ساخت و برنامه ریزی مدیریت های خرید و مالی در دستور کار قرار دارد.
    مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی شرکت خاطر نشان کرد: ذوب آهن اصفهان همواره فراتر از قانون به مسئولیت های اجتماعی خویش عمل کرده و سلامت جامعه پیرامون را همواره مد نظر دارد. درنتیجه به موازات همت برای حفظ تولید و افزایش آن ،عمل به مسئولیت های اجتماعی که حفظ محیط زیست در صدر آن ها است، سرلوحه فعالیت ها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر