اهمیت پایداری در عملیات معدنکاری چقدر است؟

عصر معدن- از آنجا که شرکت های معدنکاری در سراسر جهان از طرح های کاهش هزینه و بهبود ایمنی سایت پیروی می کنند ، طیف وسیعی از مضامین کلیدی در حال ظهور هستند و به نظر می رسد تأثیر گسترده ای در موفقیت عملیات دارند.;

اهمیت پایداری در عملیات معدنکاری چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به شرایط فزاینده در کانون توجه، رشد بنگاه‌های معدن تا حد زیادی با نحوه انطباق آنها با فشارهای پایداری ارتباط دارد. اگرچه ممکن است متناقض به نظر برسد، اما صنعت معدنکاری در واقع این قدرت را دارد که نقش کلیدی در ایجاد یک سیاره پایدار داشته باشد.
    در واقع معادن بعنوان تأمین کننده مواد مورد استفاده در طیف گسترده ای از محصولات و با فعالیت تقریباً در هر قاره ای ، می توان گفت که معدود صنعتی را می توان یافت که چنین تأثیرات قابل ملاحظه ای را داشته باشد. این بدان معنی است که اپراتورهای معدن به خوبی با پروژه های چالش برانگیز زیست محیطی و مرتبط با انرژی سازگار هستند و همچنین با چشم انداز بلند مدت که تغییرات محیطی نیاز دارد ، آشنا هستند. همچنین در مورد اهمیت بازیافت به خوبی آگاه است ، با اقدامات موجود برای استفاده مجدد از هرچه بیشتر مواد در محل در حال انجام است.
    در حقیقت ، صنعت دارای چندین نقطه قوت است که بدان معنی است که معدن نه تنها می تواند از دستورالعمل‌های پایداری پیروی کند بلکه نقش موثری در پیشبرد نیروهای مثبت برای تغییر دارد.
    از بالا شروع کنید
    به گفته   Tom Melbye، مشاور ارشد و عضو هیات‌مدیره، " یک فشار بزرگ در صنعت معدن برای یافتن راه‌ حل‌های پایدار، به ویژه از نظر تجهیزات و روش‌ها وجود دارد، "اما در هر شرکتی ، باید از بالا شروع کنید. اگر مدیریت ارشد واقعا سخت باشد و روی پایداری متمرکز باشد ، راحت تر می توانید پیام را به سطح اپراتور منتقل کنید و اطمینان حاصل کنید که همه می دانند آنچه مورد نیاز است و چرا مهم است. "
    علاوه بر همکاری نزدیک با پرسنل در تمام سطوح، مدیریت باید آموزش دیده باشد که به طور مؤثر با دولت های مربوطه همکاری کند. با همکاری مشارکت ، اپراتورهای معدن نیز احتمالا شاهد کاهش اختلافات پرهزینه با شهرداری ها و جوامع محلی هستند. اعتقاد بر این است که پروژه‌هایی با ارزش تقریبی 25 میلیارد دلار در سراسر جهان به تاخیر می اندازند یا به حالت تعلیق در می آورند.
    در اصل، برای ادامه فعالیت سازمان‌های معدنی مدرن ، لازم است ضمن مشاهده شیوه های زیست محیطی به عنوان یک مؤلفه اصلی کلیه برنامه ریزی ها و توسعه، به راهنمایی پایداری اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی گوش فرا دهید.
    به گفته Melbye، انتخاب تجهیزات باید نقش کلیدی در این اقدامات پایدار ایفا کند: " جهان متعهد به کاهش گاز دی اکسید کربن است. ما در سایت Normet، بر روی آن ، چه با سیستم‌های پشتیبانی و یا تجهیزات سایت هم تمرکز می‌کنیم. به عنوان مثال، ما در حال ارائه طیف وسیعی از تجهیزات با باتری بدون دود دیزل هستیم.
    وی گفت: "مسئله دیگری که برای پایداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، کاهش ریزش در اسپری بتن است. با تجهیزات معمولی ، بازگشت به این حالت می تواند تا 30-40درصد باشد ، اما با تجهیزات نرمال و اپراتورهای مناسب می توانید این سطح را زیر 10درصد بگیرید.
    وی گفت: "این اتفاق منجر به پیشرفت چشمگیر در محیط کار و میزان ایجاد گرد و غبار و همچنین بهره وری کلی می شود. بعلاوه ، با کاهش میزان بازگشت ، اپراتورها قادر به استفاده از مواد بسیار کمتری هستند ، یا با همان مقدار مواد استفاده می کنند و مساحت بیشتری را پوشش می دهند. همه اینها روند پایدارتر می کند. "
    سود مالی
    علاوه بر کاهش اثرات زیست محیطی ، شرکت های معدنی می توانند از مزیت غیر منتظره سود مالی ناشی از بهبود پایداری استفاده کنند. اگرچه سیاست های سبز می تواند پرهزینه به نظر برسد ، اما در واقع کمک می کند تا یک شرکت رقابتی رقم بخورد. به علاوه توانایی بازیافت و کاهش ضایعات پیوندهای روشنی با خط پایین بهبود یافته دارد.
    Melbye می‌گوید: "صنعت معدنکاری جدی گرفتن پایداری را آغاز کرده‌ است و می‌گوید اگر به آن عمل نکنند، دوام نخواهند یافت. بنابراین دستاوردهای مالی آشکاری از پایداری وجود دارد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر