بزرگترین شهر فولادی, زیر ذره بین چشم بادامی ها

عصر معدن- درحالیکه معدنچیان که به دنبال برآورده کردن اشتهای در حال تغییر چین بزرگ‌ترین وارد کننده سنگ‌آهن دنیا، هستند، همه چشم‌ها به Tangshan دوخته شده‌ است.;

بزرگترین شهر فولادی, زیر ذره بین چشم بادامی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در حالیکه همه چشم‌ها به Tangshan، بزرگترین شهر ساخته‌ شده از فولادکشور و اقدامات شدیدی که برای مهار آلودگی در نظر گرفته شده‌ ، متمرکز است.

    به کارخانه های در شهر گفته شده‌است که کاهش تولید، در ابتدا حدود 10 تا 15 درصد در ماه می تا نوامبر صورت می‌گیرد، اما باید برخی از شرکت ها در تابستان به محدودیت های بالغ بر 50 درصد برسند.

    Tangshan همچنین به کارخانجات هشدار داده‌است که اگر تا ماه اکتبر با اهداف جلوگیری از انتشار مه همراه نشوند، ممکن است با بسته شدن مواجه شوند. این گام‌ها در خط مقدم سرکوب پکن قرار دارند، که این ماه در حال حاضر گسترش اهداف ضد مه‌دود در 82 شهر از 28 کشور را به خود اختصاص داده‌است.
    تاثیر بر قیمت‌گذاری معدن سنگ‌آهن بطور چشمگیر بوده و معدنچیان در تلاشند تا استراتژی‌های خود را در واکنش اصلاح کنند. این در حالی است که 
    تخفیف در مواد با درجه بالاتر به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است.
    در مقابل، حق بیمه برای گلوله های درجه یک که می تواند مستقیما به یک کوره فولادی تبدیل شود و از طریق یک فرایند بسیار آلوده کننده به نام سایش، انجام نشود، افزایش یافته است.

    ژانگ کون، معامله گر آهن معدن سنگ آهن در کنکورد فورچون، گفت: عصر چین برای خرید سنگ خام ارزان‌قیمت به منظور مقرون‌به‌صرفه بودن ، سپری شده‌است. آنچه که چین در حال حاضر نیاز دارد،  آینده سنگ معدن پیچیده تر خواهد بود  "با افزایش آهن و محتوای ناخالصی کمتری برخوردار است."

    منابع آگاه از این موضوع به رویترز گفتند تعداد زیادی از طرح‌های صنعتی شامل تبدیل به محصول سنگ‌آهن شماره 2 ریو Tinto، است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر