پایان نگرانی های زیست محیطی برای کارخانه ذوب شرکت مس

عصر معدن- استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت مس گفت: در خصوص ایجاد کارخانه ذوب نگرانی‌های محیط زیستی مطرح می‌شد که با همت وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین پیگیری شرکت مس این نگرانی‌ها رفع شده است و هم‌اکنون بحث اتمام کارخانه ذوب نهایی شده است.;

پایان نگرانی های زیست محیطی برای کارخانه ذوب شرکت مس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محمدرضا پور محمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی مس اظهار کرد: از دوره مدیریت نخست دکتر سعد محمدی در شرکت مس همه به نیکی و شایستگی یاد می‌کنند به‌ویژه این‌که ایشان در خصوص معدن مس سونگون و آذربایجان شرقی نگاه ویژه‌ای دارند و سنگ بنای توسعه صنعت مس در استان را بنیان گذاشتند.
    وی ادامه داد: مس سونگون ذخایر و پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد و استان آذربایجان شرقی در حوزه ذخایر معدنی در کشور جایگاه نخست را دارد ولی در حال حاضر میزان کمی از این ذخایر بهره‌برداری می‌شود.
    پور محمدی بیان کرد: انتظار داشتیم شرایط به‌گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت تا در شرایط کنونی شاهد تکمیل زنجیره تولید در مس سونگون و ایجاد صنایع پایین‌دستی مس می‌بودیم.
    به گفته وی، در خصوص ایجاد کارخانه ذوب نگرانی‌های محیط زیستی مطرح می‌شد که با همت دکتر رحمانی وزیر محترم صمت و دکتر علیزاده نماینده ورزقان و همچنین پیگیری شرکت مس این نگرانی‌ها رفع شده است و هم‌اکنون بحث اتمام کارخانه ذوب نهایی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر