در مجمع عمومی سالانه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران:

سازمان حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به سال ۹۷ ایمپاسکو را مقبول اعلام کرد

عصر معدن- برای نخستین بار از تاریخ تاسیس، صورت های مالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران منتهی به سال ۹۷ از طرف سازمان حسابرسی اظهار نظر مقبول گرفت.;

سازمان حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به سال ۹۷ ایمپاسکو را مقبول اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، خداداد غریب پور؛ رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه مجمع سالانه ایمپاسکو که در محل این شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در زمینه واگذاری طرح ها و مجتمع ها به بخش خصوصی عملکرد مثبتی داشته است، به همین دلیل اجرای طرح ها و مدیریت مجتمع های جدیدی ازجمله تیتانیوم کهنوج، طلای زرشوران و پترولیوم کک اروند را در سال جاری به این شرکت واگذار کردیم.

    وی در ادامه افزود: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بازوی اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است و ایمیدرو باید بازوی توانمندسازی فنی بخش معدن و صنایع معدنی باشد.

    غریب پور خاطر نشان کرد: در سال 98 انجام 100 هزار کیلومتر مربع اکتشافات مقدماتی ماده معدنی در دستور کار شرکت تهیه و تولید مواد معدنی است، ضمن اینکه بایستی طرح احیای معادن کوچک مقیاس پر رنگ تر دیده شود.
    وی تصریح کرد: حدود 10 درصد از 450 میلیون تن ماده معدنی که در کشور سالانه استخراج می شود، تحت نظارت ایمپاسکو است و این رقم نسبتا بالایی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر