مجتمع طلای موته در مسیر رونق تولید

تولید شمش طلای ۵۰۰ گرمی استاندارد در مجتمع طلای موته

عصر معدن- شمش طلا با وزن ۵۰۰ گرمی استاندارد در مجتمع طلای موته تولید شد.;

تولید شمش طلای ۵۰۰ گرمی استاندارد در مجتمع طلای موته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مجتمع طلای موته اصفهان گفت: برای رضایتمندی و افزایش تعداد مشتریان شمش طلای 500 گرمی استاندارد در این مجتمع تولید شد.

    علیرضا طالاری، مدار آبگیری استحصال طلا از سد باطله را از مهم ترین طرح های این مجتمع دانست و افزود: با راه اندازی این طرح علاوه بر بازچرخانی حدود 85 درصد از آب فرآیند سالیانه حدود 40 کیلوگرم به تولید شمش طلای این مجتمع افزوده خواهد شد.

    وی گفت: این مجتمع در ششمین دوره جایزه بهره برداری معادن و صنایع معدنی سازمان ایمیدرو به عنوان تنها مجتمع شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران موفق به کسب نشان سه ستاره پیشروان شد.

    مدیر مجتمع طلای موته افزود: در پی اقدامات زیست محیطی مرحله مطالعاتی ، آزمایشگاهی ونیمه صنعتی طرح انتخاب گونه گیاهی مناسب برای بازسازی واحیای اکوسیستم مجتمع طلای موته به پایان رسیده و با ایجاد زیرساخت وسرمایه گذاری لازم برای اجرای صنعتی ، این طرح با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در دست اجراست.

    علیرضا طالاری افزود: همچنین در این مجتمع طبق برنامه توسعه طرح احیای اکوسیستم 10 هزار اصله نهال بومی به مساحت 300 هزارمترمربع کاشته شده و برای نگهداری و پرورش این نهال تلاش می شود.

    وی گفت: پارسال در مجتمع طلای موته 401 کیلوگرم شمش خالص طلا تولید شد که این میزان تولید بیش از 31 درصد بیشتر از برنامه تولید بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر