عملکرد موفق ایمپاسکو در اکتشاف

عصر معدن- عضو هیات مدیره ایمپاسکو تاکید کرد: ایمپاسکو در حوزه اکتشاف عملکرد موفقی داشته است.;

عملکرد موفق ایمپاسکو در اکتشاف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    بهروز برنا در گفت و گو با «عصرمعدن» اظهار کرد: خوشبختانه جایگزین برای بوکسیت را دراختیار داریم، یعنی می‌توانیم از ذخایر آلونیت یا نفلین سینیت استفاده کنیم. درواقع این موارد جایگزین بوکسیت هستند و خوشبختانه ذخایر بسیاری در اختیار داریم.
    وی ادامه داد: البته باید در بخش فرآوری از روش‌هایی استفاده کنیم که از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد.
    برنا همچنین بیان کرد: لازمه این کار تخصصی شدن بخش های خصوصی است. همچنین نظام مهندسی معدن نیز باید کارشناسان خود را تخصصی کند. یعنی یک کارشناس با برند طلا، کائولن و... شناخته شده باشد.
    به گفته عضو هیات مدیره ایمپاسکو درواقع باید در هر حوزه تفکیک مسئولیت انجام شود، زیرا نمی‌توان همه فعالیت ها را به یک حوزه واگذار کرد. از سویی دیگر افرادی که امروز تولیدکننده هستند باید تحت حمایت قرار بگیرند.
    وی تصریح کرد: باید در فعالیت‌های معدنی کمی استراتژی ها را تغییر داد و با میان برها به یکدیگر کمک کنیم.
    برنا با اشاره به وضعیت ایمپاسکو در حوزه اکتشاف بیان کرد: یکی از موفقیت های ایمپاسکو در فعالیت‌هایش، جدی گرفتن حوزه اکتشاف بود. یعنی به حلقه اول فعالیت های معدنکاری توجه ویژه داشته و با اکتشاف محرومیت زدایی کرده است. درواقع شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به سراغ محدوده هایی رفت که تا به حال کسی به سراغ آنها نرفته بود. خوشبختانه این اقدام دستاورد های خوبی به همراه داشت.
    وی تاکید کرد: امروزایمپاسکو به عنوان بازوی اجرایی واقعی ایمیدرو وارد عمل شده و ایمیدرو نیز با توجه به موفقیت های ایمپاسکو، کارهایی را که در تصدی داشت رها کرده و به شرکت تهیه و تولید واگذار کرده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر