برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۳ آذر ۴۰۷ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۹۶۷ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۸.۴ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۱.۲ هزار میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 10 آذر را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با ثبت معامله 113 هزار و 441 تن شمش بلوم، شمش چدن، تیرآهن، میلگرد و آرگون به ارزش یک هزار و 781 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 700 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 212 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با فروش 62 هزار تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و 158 میلیارد تومان، سوم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله 80 هزار و 900 تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و سلاپس واکس به ارزش یک هزار و 37 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    مجتمع سرب و روی انگوران با فروش 55 هزار تن خاک روی به ارزش یک هزار و 35 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله 76 هزار و 50 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش 885 میلیارد تومان، ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش 187 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 865 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) نیز با ثبت معامله 150 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش 863 میلیارد تومان هشتم شد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) 40 هزار و 15 تن شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش 760 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

    جهان فولاد سیرجان با فروش 38 هزار و 490 تن شم بلوم و میلگرد و ثبت ارزش 710 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر