با انتشار اوراق سلف موازی در سه مرحله صورت گرفت؛

موفقیت تامین مالی ۳۰هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه از مسیر بورس کالا

عصر معدن- مرحله سوم عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در حالی طی روز جاری در بورس کالای ایران انجام شد که کل این اوراق در عرضه چند دقیقه به فروش رسید. به این ترتیب فولاد مبارکه اصفهان طی سه مرحله انتشار این اوراق موفق شد از مسیر بورس کالای ایران ۳۰هزار میلیارد ریال جذب نقدینگی کند.;

موفقیت تامین مالی ۳۰هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه از مسیر بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، در جریان معاملات امروز بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران سومین مرحله عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده فولاد مبارکه اصفهان در نماد "عفولاد 4"  به تعداد 11 میلیون و 655 هزار و 419  قرارداد انجام شد که با استقبال خریداران، کل این اوراق در محدوده قیمت 857 هزار و 970 ریال تا 858 هزار ریال از طریق شرکت کارگزاری بانک ملت به فروش رسید تا به این ترتیب، تامین مالی 30 هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه اصفهان طی سه مرحله با موفقیت به پایان برسد.

    شایان ذکر است، معاملات ثانویه این اوراق که با هدف تامین سرمایه در گردش این مجتمع فولادی منتشر شد، از فردا مورخ 29 تیر ماه 99 آغاز شده و تا 28 تیر ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

    به گزارش کالاخبر، اوراق سلف موازی استاندارد کلاف گرم نوردیده ( به همراه اختیار خرید و فروش تبعی)، با نام و قابل معامله در بورس کالای ایران بوده و هر قرارداد معادل 10 کیلوگرم محصول ورق گرم نوردیده است.

    همچنین، قیمت اعمال در اختیار فروش تبعی 118.5 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق و قیمت اعمال در اختیار خرید تبعی 119 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق تعیین شده است. همچنین قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه قیمت پایه در عرضه اولیه به علاوه 17.5 درصد سالیانه روزشمار تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر