برترین‌های هفته در بورس کالا

« فولاد » در صدر باقی ماند

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۷ مرداد را به ثبت رساند.;

« فولاد » در صدر باقی ماند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 27 مرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 303 هزار و 570 تن ورق گرم، سرد و گالوانیزه به ارزش 8 هزار و 334 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 670 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش یک هزار و 704 میلیارد تومان، دوم شد.

    پالیش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 104 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش یک هزار و 547 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله 220 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 305 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله 61 هزار و 420 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش یک هزار و 230 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) 71 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس را به ارزش یک هزار و 22 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش 230 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 5 میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن (#ذوب) با ثبت معامله 31 هزار و 952 تن ششم بلوم، تیرآهن، چدن و میلگرد به ارزش 735 میلیارد تومان، هشتم شد.

    ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با فروش 17 هزار تن ورق گالوانیزه به ارزش 710 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان (#شگویا) نیز با ثبت معامله 13 هزار و 692 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از 537 میلیارد تومان دهم شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر