برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۷ آذر ۳۹۶ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۵۰ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۷.۶ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۱.۴هزار میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 17 آذر را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 45 تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش 2 هزار و 108 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 97 هزار و 640 تن شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و 862 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 193 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 412 میلیارد تومان، سوم شد.

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 49 هزار و 600 تن تختال، ورق سرد، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و آرگون به ارزش یک هزار و 212 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 90 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 151 میلیارد تومان پنجم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با ثبت معامله 217 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 988 میلیارد تومان، ششم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش 65 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش 821 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز با ثبت معامله 17 هزار و 400 تن ورق گالوانیزه به ارزش 727 میلیارد تومان هشتم شد.

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) 27 هزار و 293 تن تیرآهن، میلگرد و بنزن به ارزش 624 میلیارد تومان فروخت و نهم شد.

    پتروشیمی تندگویان با فروش 10 هزار و 460 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف و ثبت ارزش 498 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر