« فولاد » به صدر برگشت

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۳۰ تیر را به ثبت رساند.;

« فولاد » به صدر برگشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 30 تیر را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 378 هزار و 770 تن ورق گرم، تختال، ورق سرد و ورق گالوانیزه به ارزش 9 هزار و 859 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 11 هزار و 170 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش 3 هزار و 542 میلیارد تومان، دوم شد.

    پالایش نفت اصفهان با فروش 94 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک، گوگرد گرانوله و آروماتیک سنگین به ارزش بیش از یک هزار و 201 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله 270 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از یک هزار و 194 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با ثبت معامله 90 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از یک هزار و 133 میلیارد تومان پنجم شد.

    ذوب آهن اصفهان 35 هزار و 338 تن میلگرد و تیرآهن را به ارزش بیش از 796 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    پالایش نفت بندرعباس با فروش 52 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش بیش از 712 میلیارد تومان هفتم شد.

    آلومینای ایران با ثبت معامله 34 هزار و 150 تن اکسید آلومینیوم و شمش آلومینیوم به ارزش بیش از 710 میلیارد تومان، هشتم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 181 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از 684 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله 13 هزار و 72 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف و ثبت ارزش بیش از 630 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر