« فملی » به صدر بازگشت

عصر معدن- ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه آهن و فولاد گل گهر ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۶ مرداد را به ثبت رساند.;

« فملی » به صدر بازگشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 6 مرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله 9 هزار و 810 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش بیش از 3 هزار و 630 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد مبارکه اصفهان با فروش 123 هزار و 120 تن ورق سرد و گرم خودرو، تختال، ورق سرد لوازم خانگی و ورق گالوانیزه به ارزش بیش از 3 هزار و 409 میلیارد تومان، دوم شد.

    توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش 106 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و 322 میلیارد تومان، سوم شد.

    سنگ آهن گهر زمین با ثبت معامله 230 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 12 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد خوزستان با ثبت معامله 60 هزار و 140 تن آهن اسفنجی، شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش بیش از 951 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان 62 هزار و 250 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و آروماتیک سنگین را به ارزش بیش از 894 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 200 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 880 میلیارد تومان هفتم شد.

    پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله 60 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش 873 میلیارد تومان، هشتم شد.

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 180 هزار و 140 تن کنسانتره سنگ آهن، شمش بلوم و آرگون به ارزش بیش از 804 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    ذوب آهن اصفهان نیز با ثبت معامله 37 هزار و 366 تن شمش بلوم، میلگرد، تیرآهن و بنزن به ارزش بیش از 794 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر