بورس کالا در هفته جاری آرام خواهد بود

عصر معدن- بازار سهام می تواند تحت تاثیر اتفاقات داخلی و خارجی روندی افزایشی یا کاهشی را در پیش گیرد. حال حمله نظامی امریکا به سوریه نیز می تواند بر بازار سهام شرکت های فلزی تاثیر گذار باشد اما کارشناسان بازار سرمایه درباره این اتفاق نظر دیگری دارند.;

بورس کالا در هفته جاری آرام خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۰۰

    کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با «عصر معدن» با اشاره به حمله نظامی امریکا به سوریه گفت: سهام ریسک های سیستماتیک بازار چه در بخش فلزی و چه غیر آن مشابه یکدیگر هستند، یعنی به هر میزان که ریسک افزایش پیدا کند قیمت ها کاهش می یابند.
    ولید هلالات افزود: اما با توجه به انتظار بازار نسبت به حمله نظامی امریکا به سوریه، اگر این اتفاق ادامه یافته و این حمله نظامی وسعت بیشتری پیدا کند، بازار بیشتر افت خواهد کرد.
    به گفته وی، بازار در روز چهارشنبه گذشته با افت بسیاری همراه بود زیرا احتمال این حمله وجود داشت، اما بعید است بازار سهام ایران طی هفته جاری با افت همراه باشد. در واقع پیش بینی می شود بازار رو به آرامش برود. زیرا انتظار می رود این حمله ادامه نداشته باشد.
    هلالات بیان کرد: البته ممکن است بازار تحت تاثیر نرخ دلار 4200تومان اقبالی نداشته باشد اما به طور کلی بازار سهام منفی نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر