برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۴ اسفند ۳۸۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۸.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 4 اسفند را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله 7 هزار و 550 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش 2 هزار و 143 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 65 هزار و 60 تن شمش بلوم، تختال، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش یک هزار و 336 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 165 هزار و 525 تن ورق کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 284 میلیارد تومان، سوم شد.

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با ثبت معامله 44 هزار و 586 تن میلگرد، تیرآهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 51 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    سنگ آهن گهرزمین (#کگهر) با فروش 200 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش 979 میلیارد تومان پنجم شد.

    نفت پاسارگاد آبادان با ثبت معامله 70 هزار تن قیر به ارزش 924 میلیارد تومان، ششم شد.

    جهان فولاد سیرجان (#فجهان) با فروش 36 هزار و 520 تن میلگرد، شمش بلوم و آرگون به ارزش 797 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) (#شتران) نیز با ثبت معامله 44 هزار و 500 لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش 730 میلیارد تومان هشتم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) 63 هزار و 500 تن وکیوم باتوم به ارزش 724 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش 52 هزار و 500 تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین و ثبت ارزش 650 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر