عدم عرضه فولاد در بورس، بازار را بر هم زد

عصر معدن- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،­ فولاد و فلزات از کاهش هزار تومانی قیمت انواع آهن آلات در صورت عرضه مجدد فولاد در بورس کالا خبر داد.;

عدم عرضه فولاد در بورس، بازار را بر هم زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به عرضه نشدن فولاد در بورس طی دو هفته گذشته افزود: این موضوع وضعیت بازار آهن و فولاد را به هم زده است.
    وی با بیان اینکه این روند کمبود مصنوعی در بازار ایجاد می کند گفت: ما درکشور هیچگونه کمبود آهن نداریم و به دلیل تولید قابل توجه این کالا،­ صادرات در این بخش انجام می شود.
    آزاد با اشاره به کاهش قیمتها در هفته جاری نسبت به هفته گذشته ادامه داد: در هفته جاری آهن آلات به قیمت 4700 تومان به فروش رسیده درحالی که هفته گذشته این رقم 5500 تومان بوده است.
    وی با بیان اینکه کالای عرضه شده در بورس امکان 3 درصد رقابت در خرید و فروش داشت افزود: این رقم هم اکنون به 10 درصد رسیده است و باوجود اینکه این رقم منافع تولید کننده را تامین می کند اما خللی در بازار ایجاد نخواهد کرد.
    رئیس اتحادیه فروشندگان آهن فولاد و فلزات درخصوص قیمت انواع آهن آلات پرمصرف گفت: امروز میلگرد در بازار آزاد ­4500 ­تا 4600، تیر آهن 4800 ­و آهن پروفیل و لوله نیز 5200 تومان عرضه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر