مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد :

ذوب آهن و راه آهن از یک جنس هستند و زیر ساخت های آنها مکمل یکدیگر است

عصر معدن- نشست تعاملی با حضور سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن استان اصفهان، احمدی رییس گروه بازرگانی راه آهن جمهوری اسلامی، مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت، حسن محمدی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی و تنی چند از دیگر مسئولین راه آهن و ذوب آهن،سه شنبه سی ام مهرماه با هدف بهبود همکاری ها در زمینه حمل و نقلی ریلی مواد اولیه و محصولات در دفتر معاونت بهره برداری برگزار شد.;

ذوب آهن و راه آهن از یک جنس هستند و زیر ساخت های آنها مکمل یکدیگر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن استان اصفهان در این نشست تعاملی گفت : آماده هر گونه همکاری با ذوب آهن در زمینه حمل مواد اولیه و محصولات هستیم و طی از طریق این نشست ها و جلسات دوره ای چالش های موجود را به منظور تسریع در فرایندها و ارتقاء بهره وری مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهیم.

    مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت نیز گفت : ذوب آهن اصفهان با سبد متنوع محصولات، حدود 50 درصد از تولیدات خودش را بر اساس گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی صادر می کند و لذا در نظر داریم در این راستا از حمل و نقل ریلی بیش از گذشته استفاده کنیم و زیر ساخت های مورد نیاز را نیز در دست آماده سازی داریم. 

    حسن محمدی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی نیز در این نشست طی سخنانی بر افزایش تعاملات فی مابین و اهمیت رساندن به موقع مواد اولیه به خط تولید ذوب آهن تاکید کرد.

    سید مرتضی علی احمدی مدیر کل بازرگانی داخلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین تولید کننده فولاد در کشور و یکی از مشتریان بزرگ ما در حوزه حمل و نقل ریلی است لذا وظیفه داریم که طی جلسات تعاملی از نیازهای این شرکت مطلع شده و آنها را به شیوه مطلوب اصلاح کنیم، نشست امروز نیز در این راستا و به منظور بهبود عملکرد ریلی و آسیب شناسی در ذوب آهن برگزار شد. 

    وی افزود: اگر حمل مواد اولیه و محصولات به صورت کامل از طریق ریل انجام گیرد قطعاً در بهره وری دو سویه تاثیر گذار خواهد بود.

    ذوب آهن و راه آهن از یک جنس هستند و زیر ساخت های آنها مکمل یکدیگر است

    مدیر کل بازرگانی داخلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : ذوب آهن و راه آهن از یک جنس هستند و زیر ساخت های آنها مکمل یکدیگر است. هیچ گاه ذوب آهن را جدا از مجموعه راه آهن نمی دانیم. در دنیا نیز بخش حمل و نقل ریلی ارتباط بسیاری نزدیکی با صنایع مختلف و به ویژه صنعت فولاد دارد.

    تولید ریل مانع خروج ارز از کشور و دستیابی به مزیت های رقابتی بسیاری می شود

    این مقام مسئول خاطر نشان کرد : تحقق خودکفایی در بخش های مختلف صنایع مادر آرزوی همه ایرانیان است زیرا ارزش افزوده بسیاری را برای کشور به دنبال دارد. بسیار خوشحال هستیم که تولید ریل با تنوع بالا در ذوب آهن اصفهان مطابق با استانداردهای روز عملیاتی شد و این آرزوی دیرینه به ثمر نشست.

    همچنین این تولید این محصول استراتژیک مانع خروج ارز از کشور و دستیابی به مزیت های رقابتی بسیاری می شود. مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی نیز  در این زمینه حمایت های خود را بیش از پیش انجام می دهد.

    احمدی ادامه داد: از این ریل در کنار توسعه خطوط حمل و نقل ریلی کشور می توان در کارخانجات مختلف کشور نیز برای حمل مواد اولیه،محصول و ... نیز استفاده کرد.

    مدیر کل بازرگانی داخلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مزایای استفاده از نرم افزار رایتیک پرداخت و بیان کرد : بر اساس سیستم CRM (مشتری مداری) بسیار خوب است که مشتریان بتوانند بار خود را به صورت کامل از ابتدای فرایند تا انتها رصد کنند.

    بدین منظور طراحی نرم افزار مذکور در دستور کار قرار گرفت تا از این طریق ضمن پاسخگویی به درخواست های مشتریان، اقدامات لازم در بهبود فرایند صورت گیرد و این نرم افزار هم اکنون در اختیار ذوب آهن قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر