در بازدید صاحبان صنایع از ذوب آهن اصفهان مطرح شد:

آرزوی صنعتکاران تولید ریل توسط صنایع داخلی بوده است

عصر معدن- غرفه داران و صاحبان صنایع شرکت کننده در دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ، فولاد و ریخته گری چندی پیش از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.;

آرزوی صنعتکاران تولید ریل توسط صنایع داخلی بوده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مدیر روابط عمومی شرکت در جمع این بازدیدکنندگان طی سخنانی به تشریح اقدامات اجتماعی ذوب آهن پرداخت و گفت: اتوبان ذوب آهن به عنوان اولین آزاد راه کشور و فولادشهر نیز به عنوان اولین شهر جدید توسط ذوب آهن اصفهان احداث شده است .
    علیرضا امیری  در این بازدید با اشاره به ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارایه خدمات به ذینفعان، احداث بیمارستان شهید مطهری را اقدام دیگر ذوب آهن در جهت مسئولیت های اجتماعی برشمرد و افزود: 16 هزار هکتار جنگل دست کاشت از اهم اقدامات زیست محیطی شرکت است که علیرغم بحران کمبود آب به روش های گوناگون نسبت به نگهداری آن اهتمام می شود .
    وی با بیان اینکه اکثر صنعت کاران و مدیران صنایع ، در ذوب آهن آموزش دیده اند اظهارکرد: این افراد توانسته اند در احداث صنایع گوناگون در سطح کشور منشاء اثر باشند.
    در حاشیه این بازدید تنی چند از مسئولین شرکت نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص ذوب آهن اصفهان پرداختند.
    محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاد پادویژن مجری دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته گری اشاره ای به این نمایشگاه داشت و گفت: این نمایشگاه از 16 تا 19 مرداد ماه در اصفهان برگزار شد و مشارکت ذوب آهن اصفهان به همراه شرکت های اقماری نقطه عطف نمایشگاه امسال بود.
    وی تولید ریل در ذوب آهن را باعث غرور ملی هر ایرانی خواند و افزود: بازدید از خط تولید این محصول ، افتخاری بود که نصیب من و سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه متالورژی اصفهان شد.
    بندرچی ادامه داد: با حضور در بخش های مختلف تولیدی ذوب آهن بیش از پیش به عظمت این مجتمع عظیم صنعتی پی بردم.
    جعفرزاده تولید کننده شیرآلات و اتصالات صنعت نفت و پتروشیمی با تبریک تولید و تامین ریل مورد نیاز کشور به کارکنان ذوب آهن گفت: تولید فولاد ضد سایش ویژه ریل کار بسیار بزرگی است که متخصصان ذوب آهن ازعهده آن برآمدند .
    جبار صابر مدیر عامل شرکت کالای متالورژی آرمان صنعت که مدیریت خرید شرکت تراکتور سازی را در پرونده کاری خود دارد نیز گفت: شناخت نام بزرگ و صنعت عظیم ذوب آهن هم نیاز به تخصص دارد و هم باید ماه ها وقت صرف آن کرد .
    مدیر عامل شرکت آرمان صنعت که در مقطعی مدیریت ریخته گری شرکت تراکتورسازی را نیز بر عهده داشته است ، به پیچیدگی و ضرافت های فولاد مورد نیاز ساخت ریل اشاره کرد و اظهارداشت: از دیربازصنعتکاران کشورمان آرزو داشتند ریل مورد نیاز ایران توسط صنایع داخلی ساخته و تأمین شود .
    وی افزود : در بازدید از خط تولید ریل ذوب آهن، توانمندی، تخصص و اهتمام ویژه کارکنان این شرکت را از نزدیک مشاهده کردم و مطمئن هستم در آینده نه چندان دور ریل ذوب آهن به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر