تلاشگران ذوب آهن اصفهان سربازان حفظ تولید در صنعت کشور هستند

عصر معدن- همگام با سایر مردم و تمامی نهادها ، ذوب آهن اصفهان نیز به منظور حفظ سلامت تلاشگران شرکت به منظور جلوگیری از ابتلا از کرونا ویروس با بسیج تمام امکانات بهداشتی و صدور دستور العمل های ویژه بهداشتی و مراقبتی ، در راستای حفظ و تداوم تولید در شرکت تمهیدات ویژه ای به کار گرفت تا در شرایط تحریم ، پیشرفت و ترقی شرکت تحت الشعاع قرار نگیرد و تولید در این قطب صنعتی کشور حفظ شود.;

تلاشگران ذوب آهن اصفهان سربازان حفظ تولید در صنعت کشور هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» علیرضا رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ضمن اشاره به این موضوع که باید در برخورد با بحران های حاد و سنگین این موانع را با درایت مدیریت کرد، گفت : در حال حاضر ویروس کرونا بسیار خطرناک و و از سرایت بسیار بالایی برخوردار است به همین منظور باید با رعایت تمام موارد بهداشتی با مقابله با این ویروس بپردازیم . وی با اشاره به این که پایان یک بحران نباید شروع بحران دیگر باشد افزود : افت تولید نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای مقابله به این ویروس باشد زیرا کاهش تولید می تواند لطمات بسیار زیادی به شرکت و کارکنان آن وارد کند .

    مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی گفت : نگهداشتن تولید در شرایط نرمال وظیفه تک تک تلاشگران شرکت در حوزه های مختلف می باشد ، همانگونه که پرستاران و پزشکان در خط اول مقابله با کرونا ویروس هستند تلاشگران شرکت نیز سربازان حفظ تولید و صنعت کشور هستند و ما باید در هر دو جبهه فعالیت کنیم .

    عباس فتاحیان سرپرست روابط صنعتی مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی گفت : در راستای سیاست شرکت مبنی بر حفظ تولید در سال رونق تولید کارکنان این بخش با هماهنگی با مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست اقدام به ضد عفونی کردن محیط های کارگاهی و ادرای کرد.

    وی افزود : با تهیه آبپاش و مواد ضد عفونی کننده اتاق های فرمان ،  کارگاه ها ، محل تجمع پرسنل در واحد یک و دو و همچنین ساختمان اداری به دفعات ضد عفونی می گردد تا سلامت هر چه بیشتر تلاشگران شرکت حاصل شود.

    محمود خاشعی مسئول ایمنی فنی شیفت نورد گروه 2 گفت : ذوب آهن اصفهان یکی از صنایع مادر در کشور می باشد و نمی توان آن را تعطیل کرد یا تولید را کاهش داد و باید با رعایت توصیه های بهداشتی تولید را حفظ کرد . وی با اشاره به این که باید در این شرایط ماسک ، محلول ضدعفونی کننده برای کارکنان در نظر گرفته شود افزود : به علت تعهدات تحویل محصول امکان توقف تولید در شرکت وجود ندارد و این وظیفه ما است تا در این شرایط همراه این مجموعه صنعتی باشیم .

    احمدرضا مندک سپرست شیفت 2 نورد 300 گفت : کار در این شرایط بسیار سخت است و در صورت تامین ملزومات بهداشتی می توان شرایط را عادی کرد. وی با اشاره به این که با تشویق کارکنان حاضر در شرکت می توان انگیزه بیشتری ایجاد کرد افزود : کرونا ویروس یک بیماری بسیار جدی است ولی کارکنان شرکت با رعایت موازین بهداشتی ، فعالیت خود را در جبهه صنعت ادامه می دهند .

    وحید رضوی مدیر مهندسی نت مکانیک گفت : در راستای حفظ تولید کارخانه و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در مدیریت عالی کارخانه در مورد تعطیلی کارکنان روزکار جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مدیریت مهندسی نت مکانیک با اجرای تمهیداتی جهت جلوگیری از توقف تجهیزات ، آمادگی و حفظ روند تولید اتخاذ کرده است.

    وی با اشاره به اینکه این تمهیدات در راستای تعمیرات تجهیزات کارخانه و همچنین ساخت قطعات و مکانیزم ها با فراخوان نمودن حداقل کارکنان روزکاردرحال انجام است افزود : مهندسی نت مکانیک با تأکید بر حفظ سلامتی تلاشگران شرایطی در نظر گرفت تا با حداقل امکانات بتوان انتظارات بخش های تولیدی کارخانه را برآورده نمود که این امر با همکاری و نظارت مستمر مدیریت HSE کارخانه انجام شده است.

    وی گفت: تهیه ماسک ، عینک و مواد ضد عفونی کننده ، تهیه تلمبه های سم پاش در حجم های مختلف جهت گند زدایی از محوطه های عمومی کارگاه ها و ساختمان های اداری ، ضد عفونی کردن به صورت زمان بندی شده کلیه سطوح ، کف اطاقها، دفاتر، سالن های جلسات و آبدارخانه های ستاد و کارگاه های مهندسی نت مکانیک ، فرهنگ سازی و آموزش لازم به پرسنل تعمیرکار و کارگاه های ساخت ، بسیج شدن کلیه مسئولین کارگاه ها و کادر مدیریت تا پایان بحران جاری از جمله اقدامات این مدیریت در راستای از بین بردن کرونا ویروس است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر