"ریل ملی" با سرعت بیشتری تولید می شود

عصر معدن- مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از کارگاه نورد ۶۵۰ به ویژه تولید ریل بازدید و با تلاشگران این بخش بازدید کرد.;

"ریل ملی" با سرعت بیشتری تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، منصور یزدی زاده در بازدید کارگاه تولید ریل گفت: در حال حاضر تولید ریل که پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارد، با سرعت بیشتری در ذوب آهن اصفهان در حال تولید است.
    وی ضمن تجلیل از تلاشگران شرکت گفت : در حال حاضر تولید ریل که پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارد ،  با سرعت بیشتری در ذوب آهن اصفهان در حال انجام است تا راه آهن جمهوری اسلامی برای تامین ریل بتواند کاملا متکی به تولیدات داخلی باشد.
    وی افزود: هم اکنون نیز با همت تلاشگران ذوب آهنی ، محموله هزار تنی ریل U33 آماده بارگیری است که به محض اعلام آمادگی حمل توسط راه آهن جمهوری اسلامی ، تحویل خواهد شد  .
    مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه اولین محموله 500 تنی ریل U33در اواخر خرداد ماه به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل شد، گفت: دیگر انواع ریل از جمله UIC60 نیز با اعلام نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ، برنامه ریزی و تولید می گردد .
    وی افزود: این شرکت در راستای عمل به وظیفه ملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج صدها میلیون دلار ارز از کشور در شرایط سخت تحریم نسبت به خرید و نصب و راه اندازی یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید ریل اقدام نمود و موفق به تولید ریل مطابق با سخت گیرانه ترین استانداردهای روز دنیا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر